گریتینگ در دماوند ( مشاوره و اجرا )

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..

تاریخ زمین‌شناسی سلسله البرز به نوبه خود بسیار پیچیده‌است؛ به کرات در حین چین‌خوردگی‌ها یا بعد از آن پدیده‌های آتشفشانی ظاهر شده‌اند. مهم‌ترین مرحلهٔ این چین‌خوردگی‌ها به دورهٔ نومولیتیک می‌رسد. فرسایشی که طبیعتاً از بالا آمدن کوه‌ها ناشی می‌گردد بر اثر حرکات زمین و بروز چین‌خوردگیها و گسل‌ها در دورهٔ


گریتینگ که در زبان فارسی به عنوان شبکه فلزی یا ورق مشبک از آن یاد می‌شود نوعی سازه با شبکه‌های داخلی است. که اساس طراحی آن مبتنی برفرمولهای خمش و کمانش است.. با افزایش ارتفاع h میزان ممان سطحی و مدول سطحی افزایش یافته و درنتیجه میزان مقاومت گریتینگ نیز افزایش می یابد. لذا تسمه باربر که به صورت عمود بر سطح قرار می گیرد وظیفه تحمل عمده بار اعمالی به گریتینگ را دارد.

گریتینگ در شهرسازی، زیباسازی محیط و به طبع آن رونق صنعت و ایجاد رضایت برای شهروندان می باشد.  امروزه بدلیل پیشرفت در زمینه تولید محصولات گریتینگ در شکل های هندسی مختلف میتوان از این محصول در ساختمان سازی و شهرسازی است.فاده کرد. امروزه از گریتینگ برای دریچه کانالهای فاضلاب شهری، پل ها و معابر، درپوش جدول بندی خیابان ها، نورپردازی میدان ها و پارک های تفریحی، آب نما ها و ساخت بیلبورد و سرویس بهداشتی و حمام، نورگیر ساختمان و تابلوهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی و پارکینگ های طبقاتی است.فاده می شود.

خدمات مهندسي معكوس از تجهيزات و قطعات ، طراحي فن هاي آكسيال و سانتريفوژ صنعتي ، طراحی وساخت میز وقالب گریتینگهای فایبرگلاس ،طراحي كوره هاي هواي گرم و انواع خشك كن هاي صنعتي ، طراحي كولر هاي صنعتي ، طراحي انواع دستگاه هاي خطوط توليد ( توليد پروفيل ، ورق سينوسي ، پروفيل هاي خاص صنعت ساختمان و دكوراتيو و &#; ) ، طراحي درب هاي فولادي تلفيقي خاص براي ورودي آپارتمان ، مجتمع و پاركينگ ها ، طراحي انواع روكوب فولادي براي ايمني پنجره هاي يو پي وي سي ، طراحي راه پله هاي منحني ، كف پله فولادي و آلومينيومي راه پله هاي اضطراري و انواع كف شوهاي پاركينگي ، طراحي انواع المان هاي شهري ،تابلوهاي تبليغاتي ، تجهيزات پاركي و پايه روشنايي هاي خاص ، طراحي انواع گاردهاي حفاظتي پل هاي شهري و جاده ايي ، مهندسي معكوس انواع آكسوس وارهاي فلزي صنعت سينما .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند