برشکاری و خمکاری در شهرک صنعتی پرند ( مشاوره و اجرا )

Cutting and bending-1
Cutting and bending-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پرند تعداد کارخانه ها و شرکتهای موجود در این شهرک بیش از شرکت می باشد.«منبع گوگل» فهرست کامل و آمار شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی پرند همراه با آدرس و شماره تلفن در گوگل به راحتی قابل دسترس می باشند. پل شهرک صنعتی از ٫٫ راه افتاده. روکش آسفالتی که تقریباً اوایل سال انجام دادند هنوز هم نواقص داره که بعضاً پر خطره،در این جاده با احتیاط رانندگی کنید مخصوصاً شب. خیابان های خود شهرک روکش آسفالت خوبی نداره و در بعضی از قسمتها کلا خاکی و پر از چاله های عمیق هستش با دقت رانندگی کنید. تپسی در شهرک صنعتی پرند سرویس برگشت نداره(مثال؛میشه از تهران با تپسی بری شهرک صنعتی پرند ولی برای برگشت از داخل شهرک صنعتی پرند نمیشه تپسی بگیری ولی با اسنپ میشه رفت و برگشت و این درحالیه که خود شهرک پر از آژانس و شرکت های باربری هستش. پیشنهاد میکنم برای رفت و آمد و جابجایی کالا از شرکت های باربری و مسافری داخل شهرک است.فاده کنید. موفق باشید.

شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


گروه صنعتی آهن پارس با دارا بودن کادری مجرب از مهندسین و متخصصان آمادگی ارائه انواع خدمات مشاوره، طراحی و بازرگانی در زمینه های صنعتی و ساختمانی را دارد. گروه صنعتی آهن پارس با دارا بودن کادری مجرب از مهندسین و متخصصان آمادگی ارائه انواع خدمات مشاوره، طراحی و بازرگانی در زمینه های صنعتی و ساختمانی را دارد.

کارگاه صنعتی برش و خم فجر در سال ۸ وبا سابقه از سال ۵ با مدیریت جناب مهندس علی محمد طالبی فعالیت خود را در زمینه قطعات فلزی و همچنین مشاوره و ساخت انواع قطعات صنعتی و فلزی در منطقه پاکدشت ( خاتون آباد ) آغاز نمود ،تجهیزات این کارگاه عبارت است. از دستگاه گیوتین پایابرش متری ۵ میل برش ، دستگاه خم پرس بریگ متری با توانایی خم ورق تا ضـخامت میل ، گوتین متری هیدرولیک میل برش ، دستگاه خم پرس برک متری با قابلیت خم ۵ میل ، دســتگاه گوتین مکانیکی /۵ متری میل برش ، دستگاه پانچ هیدرولیک با قابلیت پانچ ورق تا ضخامت میل تا کنون این کارگاه همکاری های متعددی با ارگان های دولتی و شخصی از قبیل کارخانه کناف ایران ، شرکت ارتعاشات صنعتی ایران ، کارخانه سیمان جاده خاوران ، صنایع دفاع و … بزرگ داشــته و دارد. امیدواریم با یاری خداوند متعال در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد ایران عزیزمان با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله بتوانیم خدمات شایانی برای مشتریان عزیز فراهم نمائیم..

دستگاه های پرس برک علاوه بر خمکاری ورق های فلزی قادر به عملیات دیگری نیز می باشند، مثلا می توانند در ورقه سوراخ ایجاد کنند. می توانند با تعویض پانچ طرح های مشبک به اشکال مختلف روی ورق ایجاد کنند. دستگاه پرس برک می تواند میان ورق فلزی شکاف ایجاد کند. همچنین بعضی از دستگاه های خم کاری ورق فلزی، قادر به برش ورق ها نیز هستند و می توانند به صورت خطوط صاف و نواری برش بزنند. می توان شکافی با شکل دلخواه هم به وسیله چندبار پانچ کردن روی ورق ایجاد کرد. برای خمکاری ورق‌های فلزی با زاویه بیش از درجه، نیاز به ابزارهای خاصیست که قادر به تولید نیروی فشاری افقی نیز باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند