ظروف فلزی در شهر سنگ تهران ( مشاوره و اجرا )

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

تولید کننده انواع سنگ در شهر سنگ تولید کننده انواع سنگ در شهر سنگ تولید کننده انواع سنگ های ساختمانی تولید کننده انواع سنگ های ساختمانی تولید کننده انواع سنگ تولید کننده انواع سنگ های تزئینی شهر سنگ تولید کننده سنگ تزئینی تولید کننده انواع سنگ نما تولید کننده سنگ نما و کف شهر سنگ تولید کننده انواع سنگ های ساختمانی در شهر سنگ تولید کننده سنگ های ساختمانی تولید کننده سنگ های تزئینی پخش کننده سنگ های ساختمانی پخش کننده سنگ نما و کف پخش کننده انواع سنگ در شهر سنگ پخش کننده انواع سنگ ساختمانی در شهر سنگ مجتمع تولیدی شهر سنگ شهر سنگ مجتمع تولیدی شهر سنگ در باقرشهر تولید و فرآوری انواع و اقسام سنگ تولید و فرآوری سنگ های ساختمانی تولید و فرآوری سنگ های تزئینی تولید و فرآوری سنگ های نما و کف تولید و فرآوری سنگ های ساختمانی در شهر سنگ تولید سنگ های ساختمانی تولید سنگ های تزئینی تولید سنگ های نما و کف شهر سنگ تولید سنگ های ساختمانی در شهر سنگ تولید سنگ های تزئینی در شهر سنگ تولید سنگ های نما و کف در شهر سنگ


براساس مطالعات انجام شده  احداث واحد  ظروف  فلزی آشپزخانه  با ظرفیت اقتصادی در محل امکان سنجی شده  حدود میلیارد ریال سرمایه نیاز دارد. نرخ بازدهی داخلی  سرمایه گذاری  بیشتر از  درصد بوده ودر سال بعداز به تولید رسیدن سرمایه اولیه خود را برداشت می کنید.نیازمندی‌های احداث این واحد با ظرفیت عملی تولیدسالیانه   دست در فاز اول بررسی شده است. و می توانید با تماس آن را اخذ نمایید  با توجه به وابستگی هزینه وسرمایه گذاری به مکان و زمان اجرای پروژه های اقتصادی برای مشاوره امکان سنجی فعالیت های اقتصادی می توانید با کارشناسان کاردوک  تماس بگیرید.

ظروف فلزی از تنوع محصول بلحاظ ،جنس ،شکل .قطعات مختلفی برخوردار است.  که شرايط عملياتي تولید همان‌ گونه که در نمودار آورده شده است. انجام می گیرد قطعات اصلی عبارتند از دسته باکالیتي ،دسته فلزي ،درب و بدنه . در فرایند تولید دسته های با کالیتی،  پودر باکالیت (قرص باکالیت) تا درجه حرارت حدود ۸ درجه سانتیگراد ابتدا  گرم شده  سپس  عمليات پرسكاري روی آن انجام مي گيرد و برای جلوگیری از  شکستگی یا ترک و نیز یکنواختي  بر روي دسته باکالیتي عملیات بازرسي و کنترل کیفیت  انجام مي گيرد.  در فرایند تولید دسته های فلزی  ابتدا  ورقه  فلزي در ضخامت مناسب  برشکاري و توسط پرس به  شکل  مورد نظر در می آید  و کنترل می شود  قطعه تولید شده از لحاظ  ابعاد  دقیق بوده و  پلیسه  نداشته  باشد در  تولید درب  و بدنه  نیز ورقه  فلزی به ضخامت مناسب  بصورت  گرده  به قطرهاي مورد نظر  هم جهت تولید درب وهم  بدنه بریده مي شود.

استنلس است.یل به معنی فلز زنگ نزن است.. فولاد زنگ نزن  آلیاژی از فولاد است. که از کروم و آهن تشکیل شده است. کروم موجود در است.یل باعث به وجود آمدن یک سطح سخت و یکپارچه در برابر زنگ زدگی می شود قابلیت ضد زنگ با اضافه کردن درصد بیشتر کروم بهبود می یابد و سطجی براق را هم برای ظرف ایجاد می نماید مقاومت در برابر زنگ زدگی ، لکه ، و خوردگی ، شرایط نگهداری ساده ، قیمت ارزان و درخشش و جلای مناسب ، است.یل را به فلزی ایده آل در تولید ظروف تبدیل کرده است.  از دیگ های زودپز برای پخت انواع خورش و غذاهای آبدار است.فاده می کنند  این قابلمه های است.یل قابلیت تنظیم درجه حرارت را هم دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر سنگ تهران