ظروف فلزی در پیشوا ( مشاوره و اجرا )

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


براساس مطالعات انجام شده  احداث واحد  ظروف  فلزی آشپزخانه  با ظرفیت اقتصادی در محل امکان سنجی شده  حدود میلیارد ریال سرمایه نیاز دارد. نرخ بازدهی داخلی  سرمایه گذاری  بیشتر از  درصد بوده ودر سال بعداز به تولید رسیدن سرمایه اولیه خود را برداشت می کنید.نیازمندی‌های احداث این واحد با ظرفیت عملی تولیدسالیانه   دست در فاز اول بررسی شده است. و می توانید با تماس آن را اخذ نمایید  با توجه به وابستگی هزینه وسرمایه گذاری به مکان و زمان اجرای پروژه های اقتصادی برای مشاوره امکان سنجی فعالیت های اقتصادی می توانید با کارشناسان کاردوک  تماس بگیرید.

ﺑﻄﻮر ﻣﺜﺎل : ﺣﻠﺐ ﻫﺎی روﻏن ﻧﺒﺎﺗﯽ از ورق ﻗﻠﻊ اﻧﺪود ﺷﺪه ﺑﻪ ﺿﺨﺎﻣﺘﻬﺎی ﺑﺪﻧﻪ ,۸ و ﺳﺮ و ﮐﻒ , ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ اﺳﺘﻔﺎده می شود. ورﻗﻬﺎی ﻗﻠﻊ اﻧﺪود ﺷﺪه در ﻣﻘﺎﺑﻞ اﮐﺴﯿﺪه ﺷﺪن در ﺑﺮاﺑﺮ رﻃﻮﺑﺖ ﺑﺴﯿﺎر ﻣﻘﺎوم هستند و زﻧﮓ ﻧﻤﯽ زﻧﻨﺪ.

در  است.اندارد های شماره ،  ، .   ظروف و قابلمه آلومينيومي مشخصات همچون  جنس ،اندازه ، خصوصيات سطوح خارجي و داخلی و پوشش دهی آنها  مورد توجه و بررسی قرار می گیرد ماده نچسب مورد نظر اين است.اندارد عمدتأ متشكل از يك ماده اصلي پليمري و موادي از قبيل آب , رنگهاي خوراكي , مواد رقيق كننده و حلال مي ‏باشد .  مهمترين ماده اصلي نچسب &#; پلي تترافلوئوراتيلن  بوده  كه ماده ‏اي غير سمي، داراي مقاومت حرارت مطلوب،  ضريب اصطكاك كم ، از نظر شيميايي بي اثر و عايق الكتريسيته مي‏ باشد . رنگهاي گوناگون  تفلون  ناشي  از  رنگهاي موجود  در  تركيبات  آن  است. . در تدوین این است.اندارد، کیفیت مواد اولیه و الزامات فرایندی تولید و کاربرد آن بیان‌ شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا