پروفیل های فلزی در پیشوا ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


در سیستم‌های پایپینگ صنعتی و ساختمانی است.فاده از لوله‌های فولادی به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، است.حکام و دوام بالا و مقاومت در برابر انواع خوردگی رواج بسیاری دارد. این لوله های فولادی معمولا شامل آلیاژهایی از آلومینیوم، منگنز، تیتانیوم و تنگستن هستند. کاربرد گسترده این لوله ها باعث شده که سالانه میلیون‌ها تن لوله فولادی تولید و به مصرف کلان برسد.

پروفیل‌هایی که صنعتی هستند، مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند. به عبارتی میزان مقاومت مکانیکی در آن‌ها بالا است.. همچنین میزان جوش‌پذیری در چنین پروفیل‌هایی خوب بوده و از است.حکام بالایی برخوردار هستند. با وجود چنین ویژگی‌هایی، پروفیل‌های صنعتی وزن کمی دارند که از جمله مزیت‌های آن‌ها شمرده می‌شود. کاربرد این نوع از پروفیل‌ها را بیشتر در خوردروسازی و صنایع دفاعی می‌توان مشاهده کرد. این پروفیل‌ها معمولا بسیار خاص هستند و مانند پروفیل‌های ساختمانی نیستند. پروفیل‌های ساختمانی را حتی می‌شود در یک کارگاه ساخت ولی پروفیل صنعتی اینگونه نیست. پروفیل صنعتی در انواع صنایع خودروسازی، نظامی و... مورد است.فاده است.. به دلیل حساسیت ایمنی در این صنایع، پروفیل‌های صنعتی تولیدشده باید است.انداردهای خاصی داشته باشند. همچنین تکونولوژی در ساخت پروفیل‌های صنعتی حرف اول را می‌زند. جهت آشنایی بیشتر با این نوع پروفیل می‌توانید به مقاله

انواع مختلف لوله‌های صنعتی و ساختمانی که در سیستم پایپینگ مورد است.فاده قرار می‌گیرند، به دلیل مقاومت بالا، است.حکام و مقاوتی که در برابر خوردگی نشان می‌دهند، جایگاه ویژه‌ای در میان انواع پروفیل صنعتی دارند. لوله‌های فولادی هم می‌توانند جوش داده شوند و هم می‌توانند یکپارچه و بدون درز مورد است.فاده قرار بگیرند. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا