پولیش کاری فلزات در پیشوا ( مشاوره و اجرا )

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.


یکی از فرآیندهای فلزکاری که شاید در زندگی روزمره نیز از آن است.فاده کرده‌اید، پرداخت‌کاری سطح مواد مختلفی است. که در قدم اول به منظور رفع نواقص ظاهری آن‌ها که معمولا پس از برش ایجاد شده، انجام می‌شود. اما این عملیات همیشه به همان سادگی سمباده کشیدن بر روی سطوح ناهموار نیست و در صنعت برای دستیابی به خواص مختلف و با روش‌های بسیاری صورت می‌گیرد. سطح درخشان است.یل زنگ‌نزن و فلزاتی که در قطعات مختلف مشاهده می‌کنیم، از ابتدا به این شکل نبوده و پس از طی مراحل مختلف، تحت پرداخت‌کاری قرار گرفته‌اند. در ساخت بدلیجات مختلفی مانند دستبند، گوشواره، انگشتر و... و همچنین ساخت تابلو، ماکت و بسیاری دیگر از قطعات پرکاربرد نیز، انجام عملیات

شاید گیلانس را بتوان مهم‌ترین ابزار در پرداخت فلزات دانست، نوعی فرچه که ساختار لایه‌ای دارد و جنس آن می‌تواند نمد، پشم، کنف، نخ و ... باشد که جنس نخی (لی) آن با قطر ۵ تا ۵۵ سانتی‌متر، در صنعت پرکاربردتر است.. گیلانس بیشتر برای پرداخت فلزات برنج، آهن و است.یل به کار می‌رود و با نام‌هایی مانند فرچه، گیلانس پولیش، نمد پرداخت‌کاری و گیلانس پولیش‌کاری نیز در بازار شناخته می‌شود. گیلانس صنعتی کاربردها و انواع مختلفی دارد، شامل:

در این متن سعی کردیم به انواع پرداخت کاری فلزات بپردازیم اما جهت انتخاب هریک از تکنیک های فوق می بایستی به سرعت تولید و مقرون به صرفه بودن آن روش و نیز سختی فلز توجه نمود و بر اساس این موارد، بهترین روش را انتخاب نماییم. جهت مشاهده خدمات دهندگان آهن و فولادی در



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا