قالب سازی در شهر قدس ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.


روش تزریق پلاستیک به درون قالب یکی از رایج ترین محبوب ترین روش های قالب سازی است.؛ چرا که با کمک این روش می توان در زمان کم تعداد زیادی قطعه تولید کرد. علاوه بر این، صنعتگر می تواند ضخامت قطعات را نیز تعیین کند. این ویژگی های موجب شده اند تا امروزه برای ساخت انواع قطعات یخچال، تلویزیون، قالب موبایل و قطعات داخلی خودرو از صنعت قالب سازی پلاستیک است.فاده شود. از این فناوری در ساخت قطعات پزشکی نیز می توان بهره برد. آیا می دانستید که تمامی سرنگ ها و سرپوش ها و وسایل پلاستیکی که در دندانپزشکی ها مورد است.فاده قرار می گیرد، همگی توسط همین قالب های پلاستیک ساخته می شوند؟ گسترش دامنه تولیدات قالب پلاستیک به همین جا ختم نشده و بسیار گسترده تر است.. برای ساخت انواع اسباب بازی، قطعات پلاستیکی کامپیوتر و لپ تاپ، ابزارآلات کشاورزی .و الکتریکی نیز از این صنعت بهره می برند

قالبسازی پارس با بیش از سال تجربه در صنعت قالب سازی صنعتی و ماشین سازی توانسته است. در بسیاری از پروژه های ملی ، صنعتی همکاری مناسبی با سازمان های صنعتی &#; دولتی، موسسه های علمی و تحقیقاتی و شرکت های صنعتی خوش نام داشته باشد.

فرآیند شکل‌دهی به ورق‌های فلزی از مهم‌ترین فرآیندهای صنعتی است. که معمولا توسط دستگاه‌های پرس انجام می‌شود. نرم افزارهای تخصصی طراحی قالب های صنعتی، امکان مدل‌سازی، تحلیل و طراحی انواع سیستم‌های قالب گیری نظیر سیستم پرس را فراهم می‌کنند. فرادرس، به منظور آشنایی دانشجویان و مهندسان رشته‌های ساخت و تولید، مکانیک، قالب سازی و مواد با نحوه طراحی قالب های پرس، دو فیلم آموزشی جامع را تهیه کرده است.. برای مشاهده این فیلم‌ها بر روی عنوان‌های زیر کلیک کنید:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس