پولیش کاری فلزات در شهر قدس ( مشاوره و اجرا )

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.


پرداخت کاری فلزات یکی از مهمترین مراحل تولید قطعات کوچک و بزرگ فلزی است.. می ‌توان به ‌جرات گفت که اگر پرداخت انجام نشود، محصول تولید شده ناقص خواهد بود. در واقع اگر این کار را نکنیم محصولی با کیفیت پایین خواهیم داشت که متقاضی زیادی ندارد و نمی ‌تواند انتظارات کاربران را در زمینه ‌های مختلف و صنایع گوناگون برآورده سازد. این کار نیاز به مهارت دارد و تنها افراد با تجربه می ‌توانند آن را به ‌خوبی و با دقت انجام دهند.

یکی از مهمترین اجزای دستگاه ‌ها و روش‌ های پرداخت کاری فلزات واکس‌ های پرداخت هستند که برای پولیش کردن و صیقل دادن نهایی محصولات است.فاده می‌ شوند. ویژگی اصلی انواع واکس‌ ها که آن ‌ها را از هم متمایز می‌ کند، رنگ آن‌ ها می باشد. بسته به نوع رنگ مورد انتظار برای فلزات بعد از پرداخت ‌کاری از واکس ‌های متنوعی است.فاده می ‌کنند. اگر بخواهیم انواع واکس ‌ها را تقسیم‌ب ندی کنیم، عبارتند از:

با سلام ورود شما را به اولین سایت تخصصی و فروشگاه آنلاین لوازم پرداختکاری ، دستگاه و لوازم پرداختکاری ،واکس پرداختکاری ساب پولیش اولین دارنده نشان نماد اعتماد , ساماندهی و مجوز اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی خوش آمد میگوییم. برای اطلاعات بیشتر(در روزهای کاری و در ساعات صبح تا بعد از ظهر)با شماره تلفن تماس حاصل فرمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس