قالب سازی در شهرک صنعتی خوارزمی ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..


یکی از مهمترین کاربردهای است.فاده از قالب سازی ساخت قطعات پلاستیکی است.. امروزه با پیشرفت علم و است.فاده از انواع پرینترهای سه بعدی و دستگاه های CNC می توان قالب های پلاستیکی را به راحتی تولید کرد. قالب سازی پلاستیکی روش های مختلفی دارند که یکی از آن ها روش تزریق پلاستیک است. که درمتن بالا به اختصار توضیح داده ایم. این روش ها مواد مختلف را بر اساس وزن آن ها به داخل قالب وارد می کنند. در این نوع قالب ها نیز یم توان از مواد مختلفی از جمله شیشه، فلز، الاستومر و پلیمرهای گرما سخت است.فاده می شود.

آشنایی با طراحی قالب های صنعتی، یکی از مهم‌ترین مهارت های مهندسی مکانیک (ساخت و تولید)، متالورژی و قالب‌سازی است.. مبانی طراحی قالب، بخصوص طراحی قالب‌های پرس، پلاستیک، ریخته‌گری و آهنگری، طی درس‌های تئوری و عملی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های مذکور آموزش داده می‌شوند. از این‌رو، یادگیری مهارت طرحی قالب های صنعتی، علاوه بر پیشرفت درسی، زمینه موفقیت شغلی و یافتن فرصت‌های بهتر را فراهم می‌کند. به این منظور، فرادرس، چندین فیلم آموزشی جامع و کاربردی را برای یادگیری اصول طراحی قالب های صنعتی و ریخته گری تهیه کرده است. که می‌توانند در یادگیری این مباحث به شما کمک کنند. لینک مشاهده این فیلم‌ها در ادامه آورده شده است.:

شکل‌دهی به فلزات از مباحث مهم در مهندسی مواد و مکانیک به شمار می‌رود. روش‌های مختلفی برای تحلیل و طراحی فرآیندهای شکل‌دهی وجود دارند. فرادرس، چندین فیلم آموزشی تخصصی و متنوع در این زمینه تهیه کرده است. که می‌توانند در یادگیری این مبحث به شما کمک کنند. لینک مشاهده این فیلم‌ها در ادامه آورده شده است.:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی