مفتول سازی در شهرک صنعتی خوارزمی ( مشاوره و اجرا )

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..


اینجانب الهام السادات موسوی، در اسفندماه در شهر اصفهان متولد شدم. تحصیلات خود را در رشته کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات گذراندم و همزمان در تیم ورک پروژه‌های مربوط به کبیت در دانشگاه مشغول به فعالیت شدم. پس از اتمام کارشناسی در یک شرکت طراحی سایت و برندینگ در زمینه طراحی صفحات وب و تولید محتوا شروع به فعالیت کردم. پس از یک سال، فعالیت خود را در حوزه تولید محتوا و سوشال مدیا در شرکت آهن ملل اصفهان آغاز نمودم. هم اکنون نیز در این مجموعه مشغول به همکاری می باشم.

به تولید توری فولادی که قبلاً به‌صورت دستی انجام می‌شد، توری‌بافی نیز می‌گویند. به خاطر سرعت پایین عملیات دستی، توری‌بافی از حالت سنتی به مکانیزه تغییر شیوه داده و اکنون دستگاه‌های اتوماتیک جای دست را گرفته‌اند؛ بنابراین با سرعت بالا، دقت بالا و ظرافت بالا، انواع توری فولادی تولید می‌شود. توری‌های فولادی معمولاً یا سیاه و یا گالوانیزه هستند.

بهترین کیفیت تولید مفتول گالوانیزه در این است. که که دمای مذکور با سرعت زیادی به حدود ۵۸ درجه برسد. در مراحل تولید شمش و نورد آن مشکلات و معایبی ممکن است. بروز کند که در نتیجه آن مفتول تولید شده (وایرود) دارای نواقصی باشد. در اینجا به برخی از این عیوب به صورت مختصر اشاره ای خواهیم داشت. بعضا در کارخانجات کشش مفتول مشاهده می شود که مفتول کشیده شده دارای درز طولی می باشد و با خم کردن مفتول این درز باز شده و کاملا مشهود می گردد. این عیب بر می گردد به کارخانه ذوب، یعنی هنگام ریخته گری و خنک کردن شمش مشکلی وجود داشته که باعث ایجاد شکاف یا درز کوچکی در شمش گردیده و عيب از چشم آزمایشگاه کنترل کیفیت کارخانه نیز به دور مانده است.. این درز در کارخانجات نورد و کشش از بین نمی رود بلکه نازک تر شده و در اطول محصول ادامه می یابد. در این دو کارخانه هر جا این عیب مشاهده گردید، می بایست ادامه اکار متوقف شود، زیرا اگر این شمش به مفتولی به قطر یک میلیمتر هم تبدیل شود این درز وجود خواهد داشت و از بین نمی رود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی