قالب سازی در شهرک صنعتی قرچک ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


ریخته‌گری، اصلی‌ترین روش ساخت قطعات فلزی در صنایع مختلف به حساب می‌آید. در رابطه با مباحث مربوط به ریخته‌گری و انواع قالب‌های مورد است.فاده در آن، فرادرس، دو فیلم آموزشی کاربردی را تهیه کرده است. که یکی از آن‌ها به معرفی اصول تئوری و دیگری به آموزش طراحی فرآیند ساخت قطعات می‌پردازد. لینک مشاهده این فیلم‌ها در ادامه آورده شده است.:

در انتهای مرحله امکان‌سنجی، به منظور بررسی قابلیت ساخت قالب و قطعه، دستورالعمل‌های است.اندارد و دیتیل ساخت ابزارها جهت دستیابی به بهترین طراحی ممکن، مرور می‌شوند. سپس، تحلیل خطاهای احتمالی در فرآیند تولید با است.فاده از روش «PFMEA» انجام می‌گیرد. در صورت رضایت‌بخش نبودن نتایج تحلیل، گزینه‌های مختلف برای رفع خطاهای موجود بررسی می‌شوند. یکی از روش‌‌های برطرف کردن خطاهای احتمالی، تکنیک خطاناپذیر سازی فرآیند یا «پوکایوکه» (Poka-Yoke) است.. به منظور آشنایی دانشجویان و مهندسان با این تکنیک، فرادرس، یک فیلم آموزشی مختصر، مفید و کاربردی را تهیه کرده است. که با معرفی مثال‌های متعدد عملی، این مبحث را به خوبی آموزش می‌دهد. برای مشاهده این فیلم بر روی عنوان زیر کلیک کنید:

قالبسازی صنعتی به صنعت ساخت قالب  جهت تولید قطعات صنعتی است.. زمانی که بخواهیم از یک قطعه به خصوصی به تعدا بالایی تولید کنیم، ساخت جداگانه هر یک از آنها کار معقولی به نظر نمی رسد. بنابراین بهتر است. که یک قطعه را به تعدا بالا تولید کنیم و سپس قطعه مورد نظرمان را با است.فاده از این قالب در تعداد بالایی تولید کنیم. در حقیقت ساخت قالب اولین قدم در تولید انبوه قطعات و ابزارهای مختلف است.. هر چه قطعه ای که قرار است. ساخته شود دارای ظرافت های بیشتری از، لازم است. که تمام این ظرافت ها در ساخت قالب نیز به دقت ایجاد گردد. قالب ها دقیقا باید مکمل قطعه مورد نظرمان باشند.به همین دلیل نیز هر چه قطعه مورد نظر پیچیده تر باشد، ساخت قالب آن نیز پیچیده تر می شود. ساخت قالب شامل دو. مرحله زیر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک