مفتول سازی در شهرک صنعتی قرچک ( مشاوره و اجرا )

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


شرکت آهن‌ رسان با بیش از دهه تجربه مدیران آن، در زمینه تأمین انواع مقاطع فولادی برای مصرف‌کنندگان در صنایع ساخت‌وساز، خودروسازی، کارگاه‌ها و کارخانه های تولیدات صنعتی و... خدمات خود را ارائه می دهد. آهن رسان با شعار مشتری مداری و حفظ کیفیت، به همراه گروهی منسجم از نیروی کار حرفه‌ای با دانش تخصصی بستر مناسبی را برای مشاوره و انجام معاملات در زمینه خریدوفروش آهن‌آلات فراهم کرده است..

محصولات مفتولی که از جنس گالوانیزه ساخته می‌شوند دارای قطر تا .۵ میلی‌متر هستند و روکشی از فلز روی دارند. مفتول گالوانیزه نرم و پخته بوده و در برابر خمیدگی و زنگ‌زدگی دارای مقاومت بالایی است.. آشنایی با صنایع مفتولی و روش ساخت، کاربرد و برندهای هر یک را در این نوشته و سایر مقالات می توانید مشاهده کنید.

یکی از مهم ترین انواع محصولات مفتولی، سیم مفتول می باشد. سیم مفتول را با نام های سیم نصب ثابت و سیم خشک نیز می شناسند. سیم مفتول، سیمی تک رشته ای می باشد که فلز هادی آن معمولا از جنس مس می باشد. از لحاظ خواص فیزیکی و مکانیکی، سیم مفتول بسیار نرم و منعطف است.، اما با این وجود بسیار مقاوم می باشد. مقاومت این محصول در حدی است. که حتی باعث می شود از آن به عنوان یک انتخاب ویژه در صنعت است.فاده شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک