قالب سازی در قرچک ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

در دوران جنگ هشت ساله جنگ ایران و عراق نیز محله‌هایی از این شهر میزبان شیعیان عراقی بود که به ایران مهاجرت کرده بودند. قرچک به دلیل خاک مرغوب، همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد. در قرچک مهاجران محله خاص خود را دارند و علاوه بر زبان فارسی به گویش‌های و زبان‌های قومی خویش سخن می‌گویند. مسجدها و حسینیه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که ذیل اسم مسجد، نام منطقه‌ای که مردم آن محله از آنجا مهاجرت نموده‌اند، نوشته شده‌ است. و در سال‌های اخیر نیز میزبان جمعیت سرریز تهران بوده‌است.


در صورت پیچیده یا سخت بودن قطعات مورد نظر، است.فاده از آلومینیوم گزینه مناسبی نخواهد بود. آلیاژهای مسی در این موارد می‌توانند وظیفه مواد انتقال دهنده حرارت در قالب‌های ترکیبی را بر عهده داشته باشند. پوشش‌دهی قالب های صنعتی از روش‌هایی است. که به منظور بهبود مقاومت فولاد و آلومینیوم در برابر فرسایش مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

قالبسازی صنعتی به صنعت ساخت قالب  جهت تولید قطعات صنعتی است.. زمانی که بخواهیم از یک قطعه به خصوصی به تعدا بالایی تولید کنیم، ساخت جداگانه هر یک از آنها کار معقولی به نظر نمی رسد. بنابراین بهتر است. که یک قطعه را به تعدا بالا تولید کنیم و سپس قطعه مورد نظرمان را با است.فاده از این قالب در تعداد بالایی تولید کنیم. در حقیقت ساخت قالب اولین قدم در تولید انبوه قطعات و ابزارهای مختلف است.. هر چه قطعه ای که قرار است. ساخته شود دارای ظرافت های بیشتری از، لازم است. که تمام این ظرافت ها در ساخت قالب نیز به دقت ایجاد گردد. قالب ها دقیقا باید مکمل قطعه مورد نظرمان باشند.به همین دلیل نیز هر چه قطعه مورد نظر پیچیده تر باشد، ساخت قالب آن نیز پیچیده تر می شود. ساخت قالب شامل دو. مرحله زیر است..

آشنایی با طراحی قالب های صنعتی، یکی از مهم‌ترین مهارت های مهندسی مکانیک (ساخت و تولید)، متالورژی و قالب‌سازی است.. مبانی طراحی قالب، بخصوص طراحی قالب‌های پرس، پلاستیک، ریخته‌گری و آهنگری، طی درس‌های تئوری و عملی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های مذکور آموزش داده می‌شوند. از این‌رو، یادگیری مهارت طرحی قالب های صنعتی، علاوه بر پیشرفت درسی، زمینه موفقیت شغلی و یافتن فرصت‌های بهتر را فراهم می‌کند. به این منظور، فرادرس، چندین فیلم آموزشی جامع و کاربردی را برای یادگیری اصول طراحی قالب های صنعتی و ریخته گری تهیه کرده است. که می‌توانند در یادگیری این مباحث به شما کمک کنند. لینک مشاهده این فیلم‌ها در ادامه آورده شده است.:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک