پروفیل های فلزی در قرچک ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.

دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 


تاریخچه ی است.فاده از مقاطع ساختمانی توخالی HSS به دلیل شکلی که دارند بسیار قدیمی است.. دانستن در مورد ریشه ی این محصولات بسیار جالب به نظر می رسد. تاریخچه است.فاده از پروفیل صنعتی به نوعی با تاریخ تکامل و توسعه ی فولاد در ارتباط است.. اساسا مفهوم پروفیل صنعتی و ساختمانی به دلیل تغییراتی که در شیوه ی زندگی Lifestyle انسان پدید آمد، شکل گرفت و توسعه پیدا کرد. زندگی شهر و جلوه های آن که از آن جمله می توان به ساختمان های بلند و آپارتمان نشینی  اشاره نمود همواره در معرض تغییرات و پیشرفت بوده است..از جمله این تغییرات در شیوه ی زندگی انسان به رواج بیشتر آپارتمان نشینی، ساختمان های بزرگ برای فروشگاه های چند منظوره، هتل ها، فرودگاها ها و ... می توان اشاره نمود. ابتدا

این پروفیل به شکل Z بوده و نیم رخ زد نیز نامیده می شود. عمده کاربرد آن در پوشش سقف های شیب دار و کشتی سازی می باشد. در نقشه های مهندسی با Z نشان داده شده و عدد نشان داده شده پس از این حرف ارتفاع پروفیل را نشان می دهد. پروفیل های Z در سایزهای تا و ضخامت های ، . و میلی متر و طول های ، و متر موجود می باشند.

گروه صنعتی آسیا است.یل  از سال ۸ فعالیت خود را با راه‌اندازی فروشگاه فیزیکی واقع در مجتمع تجاری فراهانی آغاز نمود که با پشتوانه علمی و تجربی کارشناسان طی  یک دهه تجربه  در زمینه تولید و تأمین اقلام تأسیسات صنعتی و سفارش ساخت تجهیزات تأسیساتی و ماشین‌آلات صنعتی جهت پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاهی، پالایشگاهی، ساختمانی و همچنین بخار گاز و سیکل ترکیبی توانستیم  از سال با توجه به توسعه کسب و کار اقدام به زیر ساخت‌های تخصصی در بخش تولید محصولاتی همچون انواع لوله، فلنج، اتصالات  و شیرآلات با آلیاژهای است.یل، فولاد و گالوانیزه با دریافت مجوزهای قانونی و است.انداردهای بین المللی (DLY.ASTM.AXSI,ASME,…) نمائیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک