قطعه سازی در اسلامشهر ( مشاوره و اجرا )

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.


یکی از مهم ترین مشکلات صنعت خودروسازی، نبود است.راتژی بلندمدت و آینده شفاف و روشن برای سرمایه  گذاری است.. به طورکلی به دلیل وابستگی شدید لایه مدیریتی خودروسازان بزرگ به ساختار دولتی، بخش بزرگی از بدنه مدیریتی با تغییر دولت ها، تغییر می کند و لذا عمده سیاست های اعمالی در این صنعت، عمر چهار یا حداکثر هشت ساله دارند.

در زمینه صنعت به دلیل اهمیت بالای دستگاه ها از نظر کار،زمان و قیمت بسیار مهم است. که قطعات روان و هماهنگ کار کنند. شاید تصور شود که منظور از قطعات صنعتی، صرفا قطعه های بزرگ و فلزی است. که در دستگاه های غول پیکر است.فاده می شود.  اما باید گفت قطعات بسیار کوچکی هم وجود دارند که برای مثال برای دستگاه های برش مورد است.فاده قرار می گیرند و ظریف هستند. گذشته از جنس فلزی و فولادی برخی از قطعات، از جنس پلاستیک هم می باشند که کاربردهای خاصی در برخی دستگاه ها دارند.

قطعه سازی چیست؟ قطعه سازی فرایندی است. که در آن مهندسان فنی مجرب متناسب با نیاز صنایع مختلف با انتخاب متریال های مناسب وقابل تبدیل اقدام به ساخت یک نمونه از محصول در بخش قالب سازی نموده وسپس اقدام به تولید انبوه آن می نمایند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر