قطعه سازی در شهریار ( مشاوره و اجرا )

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


متاسفانه فهم اشتباه مسئولین امر از پلتفرم، بزرگ‎ترین معضلی است. که در شرایط کنونی، صنعت خودروی کشور از آن رنج می‎ برد. پلتفرم در اصل مجموعه‎ ا‎ی از اشتراکات خودرو شامل قطعات فیزیکی، زیرساخت تولید، خطوط و امکانات تولید، نیروی انسانی و تمام مواردی است. که بین خانواده ‎ای از محصولات، قابلیت اشتراک‎ گذاری دارد.

برای قطعه سازی صنعتی باید مراحل خاصی طی شود و طبق روش انتخاب شده قطعه مورد نظر ساخته شود. طرح اولیه قطعه مورد نظر در ابتدا توسط متقاضی ارائه می شود و سپس در صورت نبود قالب مربوطه، قطعه با است.فاده از نرم افزار شبیه سازی شده و جنس آن را مشخص می کند و برای ساخت تحویل واحد تولید می شود. قطعه سازی توسط یکی از روش های زیر انجام میشود:

دراین روش قطعه سازی بر اساس یک الگوی مشخص و با بکار گیری ماشین آلات پردازش وتراشکاری صورت می گیرد این بخش از روش های قطعه سازی بیشتر در صنایع تولیدی همچون خودروسازی،صنایع دفاعی، کشتی سازی وخطوط لوله و… کاربری فراوانی دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار