قطعه سازی در پیشوا ( مشاوره و اجرا )

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


در برخی دستگاه ها و در برخی صنایع نیاز است. تا قطعه ای وزن دار باشد تا دستگاه به خوبی کار کند و از تکان های شدید جلوگیری کند. در برخی دستگاه ها اینکه وزن سبکی داشته باشد دستگاه خوب کار می کند. بنابراین باید به این نکات هم توجه شود.

تزریق پلاستیک یکی از پرکاربردترین روش های تولید قطعات می باشد که در حال حاضر محبوبیت زیادی دارد در این روش با انتخاب ماده اولیه مرغوب قالب ساز قالب ساخته شده را در دستگاه تزریق پلاستیک قرار داده وشروع به تولید انبوه از روش پاشش ماده مذاب به اصطلاح پلاستیکی می نماید.

ساخت مواد صنعتی با است.فاده از پرینتر سه بعدی در انواع مهندسی از جمله مهندسی مکانیک ارائه می شود. چاپ سه بعدی در فلز امکان ایجاد اشیائی با شکل های پیچیدهای را می دهد که، یا ساختن آن غیرممکن است. و یا تولید آن با است.فاده از سایر فن آوری ها بسیار گران تمام می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا