نورد فلزات در اسلامشهر ( مشاوره و اجرا )

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه چون ارج، کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و … موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌ است..

در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.


نورد سرد فرآیندی است. که طی آن فلز در دماهای کمتر از دمای تبلور مجدد از طریق غلتک ها عبور می کند. فلز فشرده و فشرده می شود و قدرت تسلیم و سختی فلز را افزایش می دهد. هدف از این فرآیند ایجاد نوارهای فلزی نازک تر با دقت ابعادی خوب و کیفیت سطح اختصاصی برای کاربردهای مختلف است.. این فرایند شامل میله، نوار و ورق است.. همچنین محصولات نورد سرد کوچکتر از محصولات نورد گرم هستند. از آسیاب های چهار طبقه یا خوشه ای به دلیل اندازه کوچکتر قطعات و مقاومت بالتر آن‌ها در برابر نورد گرم است.فاده می‌شود.

تختال عبور داده شده از میز انتقال با هدف تولید ورق به سمت قفسه‌های نورد نهایی ارسال می‌شوند. به طور معمول این خط از تا قفسه تشکیل شده است. و در آن ضخامت ورق به . تا میلی‌متر کاهش پیدا می‌کند. دمای ورق در خروج از نورد نهایی تا حدود درجه سانتی‌گراد کم می‌شود. پس از اتمام نورد نهایی، ورق به واحد خنک‌کاری وارد می‌شود. عملیات خنک‌کاری به علت عدم جوش خوردن لایه‌های ورق به هنگام کلاف‌پیچی انجام می‌گیرد. این خنک‌کاری با پاشش آب در قسمت سردکننده صورت می‌گیرد تا درجه حرارت ورق به درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا کند.

شرکت راستین ساختار ایفا نیرو با نام تجاری آرسینکو فعال در زمینه ی تامین و تدارک مقاطع صنعتی از قبیل فولادهای آلیاژی و است.نلس است.یل، لوله و آهن آلات از منبع داخلی و خارجی مبتنی بر نیاز مشتری و تضمین کیفیت مطابق با آخرین است.انداردهای جهانی و ملی



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر