نورد فلزات در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.


نورد، که آن را با نام رولینگ هم می‌شناسند، یکی از فرآیندهای شکل دادن به فلزات و کاهش ضخامت شمش‌های فلزی است.. ابزار اصلی در این روش، دو غلتک است. که با سرعت یکسان در خلاف جهت یکدیگر حرکت می‌کنند. شمش فلزی با عبور از بین این دو غلتک، نازک‌تر می‌شود. محصول خروجی این روش، طول بیشتر و ضخامت کمتری دارند. میزان اصطکاکی که بین دو غلتک وجود دارد، اهمیت زیادی دارا می‌باشد. چرا که ضخامت ورق خروجی را همین اصطکاک تعیین می‌کند. در بازار آهن‌آلات، بسیاری از مقاطع مانند میلگرد،

به کارگیری و است.فاده از هرگونه آهن‌آلات در صنایع مختلف، نیازمند فرم‌دهی اولیه می‌باشد. این شکل‎‌دهی که تحت عنوان نورد شناخته می‌شود، یکی از انواع فرآیندهای شکل‎‌دهی و فرم دادن فلزات است.. این فرآیند به طور کلی با هدف کاهش ضخامت مقاطع فولادی انجام می‌گیرد. در این محتوا قصد داریم اطلاعات مفیدی در رابطه با نورد و نحوه انجام آن، ارائه دهیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

به همین علت از کوره‌های هم دماساز است.فاده می‌کنند تا دمای تختال هنگام خروج از کوره به میزان یک‌نواختی درآید. این دما به عواملی همچون ابعاد تختال، شرایط نورد، نوع فولاد، تعداد مراحل نورد، دمای ورق در مراحل انتهایی و دیگر عوامل وابسته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران