چاپ روی فلزات در شمال تهران ( مشاوره و اجرا )

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.

یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.


بهترین دستگاه برای چاپ دستگاه فلت بد یووی است. که قادر است. جوهر را به صورت مستقیم بر روی فلز ریخته و کار چاپ را انجام دهد. در این چاپ معمولا از جوهرهای مرغوب است.فاده می‌شود، چرا که باید ثبات رنگ داشته باشند و در برابر عوامل آسیب زای بیرونی از بین نروند. هنگامی که طرح یا نوشته بر روی صفحه فلزی چاپ شد، جوهر آن توسط تابش نور یووی خشک می‌شود.

ورق‌های فلزی که طی عملیات چاپ با دستگاه‌های دیجیتال طرح می‌گیرند، باید فورا پس از عملیات چاپ وارد کوره شوند. البته این مرحله باید با دقت زیادی انجام گیرد تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری گردد. ورق‌ها حتما باید به صورت جداگانه وارد عملیات خشک شدن شوند و لذا این کار به صورت تک تک انجام می‌شود.

پس از انجام چاپ و بررسی فلزات به صورت دقیق، ورق‌های مورد نظر به داخل کوره‌ها به منظور تثبیت رنگ انتقال داده می‌شوند. در این مرحله خط چاپ، ورنی و کوره به صورت پیوسته و پشت سر هم و یا مستقل و جدای از یکدیگر فعالیت می‌کنند. در نوع مستقل با توجه به حالتی که دار سرعت کار کاهش پیدا خواهد کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران