چاپ روی فلزات در شهریار ( مشاوره و اجرا )

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.


نکته مهم دیگر، کنترل دمای کوره به صورت مرتب است. تا از موارد احتمالی مانند از بین رفتن لاک و رنگ فلزات محافظت شود. در حالی که سرعت حرکت محصول تهیه شده در کوره کم باشد ممکن است. مدت زمان طولانی‌تری را در معرض حرارت قرار گیرد و موجب سوخته شدن فلز شود. حرارت نباید به صورت مستقیم به فلز وارد شود. به همین علت از فرایند غیر مستقیم با کمک دیگ‌های مخصوص است.فاده می‌شود. گرما توسط مشعل‌های موجود در کوره به یک دیگ بزرگ وارد می‌شود و توسط خازن‌های تعبیه شده مخصوص به سطح فلز رسانده خواهد شد. در انتهای کوره دو هواکش بزرگ به منظور خنک کردن ورق‌ها و تعدیل دمای آن‌ها قرار داده شده است..

بهترین دستگاه چاپ روی ورق فلزی، Flat Bed UV است. که مرکب را به صورت مستقیم بر روی فلز ریخته و فرایند چاپ را انجام می‌دهد. در این شیوه از مرکب‌های با کیفیت بالا و مرغوب است.فاده می‌شود تا ثبات رنگ تضمین شده و در برابر عوامل بیرونی مانند ضربه و خط و خش مقاومت مناسبی داشته باشند. انواع شیوه‌های چاپ روی فلز را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

در این روش سطح فلز کاملا به رنگ سفید یا هر رنگ دلخواه شما در می آید و سپس کار چاپ شروع می شود ، رنگ بخاطر ذات چسبندگی بالای خود به راحتی به فلز می چسبد و جوهر چاپ هم می تواند به راحتی در رنگ نفوذ کند پس به همین ترتیب ما توانسته ایم با بازی واسطه رنگ آستر چاپ خود را با است.قامت بالا روی فلز انتقال دهیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار