چاپ روی فلزات در غرب تهران ( مشاوره و اجرا )

Printing on metals-1
Printing on metals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



موقعیت جغرافیایی این محله به گونه ای است. که دسترسی بسیار آسانی به بزرگراه‌هایی چون چمران(پارک وی)، نیایش، یادگار امام، همت، شیخ فضل‌الله نوری و حکیم دارد. به نوعی می توانیم بگوییم که وضعیت شهرک غرب از لحاظ دسترسی بسیار عالی است..

از دیگر جاذبه های گردشگری محله های غرب تهران که در منطقه قرار دارند می توان به پارک جنگلی چیتگر، مجموعه ورزشی آزادی، شهر باز هزار و یک شهر، پارک شب، کارتینگ آزادی، مجموعه ورزشی آهو، پارک جنگلی لتمال کن، آبشار تهران، پارک جنگلی ورد آورد، بوستان جوانمردان ایران، باغ گیاه شناسی ملی ایران، مجتمع تجاری رز مال، پارک جنگلی خرگوش دره، روستای وردیج و واریش، اشاره کرد.  اما یکی از جذاب ترین جاذبه ها و امکانات تفریحی موجود در منطقه تهران، اُ پارک می باشد که جدید ترین و پیشرفته ترین پارک آبی در شهر تهران است.. این پارک دارای امکانات بسیار زیادی می باشد و یکی از بهترین مکان ها برای تفریح و سرگرمی می باشد.

منطقه بدلیل دارا بودن زیرساخت های مدرن شهری ،نسبت به منطقه قیمت بالاتری دارد ، البته باید به این نکته توجه کنیم که اکثر خانه های منطقه در مناطق برج نشین ، تعاونی ساز هستند و باید به بحث سندی هم دقت کرد . قیمت آپارتمان در منطقه از حدود متری ۵ میلیون اغاز می‌شود .


بهترین دستگاه برای چاپ دستگاه فلت بد یووی است. که قادر است. جوهر را به صورت مستقیم بر روی فلز ریخته و کار چاپ را انجام دهد. در این چاپ معمولا از جوهرهای مرغوب است.فاده می‌شود، چرا که باید ثبات رنگ داشته باشند و در برابر عوامل آسیب زای بیرونی از بین نروند. هنگامی که طرح یا نوشته بر روی صفحه فلزی چاپ شد، جوهر آن توسط تابش نور یووی خشک می‌شود.

یا برای است.حکام بسیار بالا از لاک محافظ است.فاده نمود. پرایمر تا حدی به است.حکام چاپ کمک می کند، ولی در موارد صنعتی و حساس اصلا است.فاده از کوتینگ پیشنهاد نمی شود؛ درست برعکس کوتینگ ، لاک محافظ بسیار با دوام و مقاوم است. و می تواند خیال شما را برای ماندگاری بالای محصول حتی تا بالای سال راحت کند.

     در صورتی که نیاز به برجستگی موضعی در چاپ را دارید بایستی فایل لایه باز طرح خود را در اختیار چاپخانه قرار دهید و برای کنترل قیمت و عدم افزایش بی دلیل هزینه چاپ ، حتما در انتخاب میزان برجستگی از کارشناسان چاپخانه مشاوره بگیرید .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران