گریتینگ در تهران ( مشاوره و اجرا )

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

در دوره رضا شاه دو مسئله مهم را در مدیریت شهری مطرح کرد یکی نقشه خیابان‌ها و دیگری تصویب قانون بلدیه در سال . بر اساس قانون جدید بلدیه تشکیلات شهرداری عبارت بودند از اداره صحه و معاونت عمومی، اداره محاسبات عایدات، اداره امور خیریه، اداره ساختمان و روشنایی میدان‌ها، اداره سجل احوال، احصائیه نشریات، اداره کابینه پرسنل، تنظیمات ملزومات اجرائیات و رسوم. مهم‌ترین نکته این روش‌نامه بند مربوط به انتخاب شهردار بود. قانون جدید بلدیه خودمختاری نسبی شهرداری‌ها را زائل و آنها را به عنوان عمان محلی دولت مرکزی تبدیل کرد. در این بند اختیار انتخاب شهردار به نخست‌وزیر واگذار شد.


گریتینگ با داشتن خواصی همچون مقاومت بالا، امکان عبور نور و هوا، زیبایی ظاهری و قیمت کمتر نسبت به گزینه های مشابه به عنوان یکی از پرکاربردترین انتخاب ها جهت پوشش کف (walk way) و پله ی کارخانه ها و ساختمان های شهری شناخته شده است..

گریتینگ که در زبان فارسی به عنوان شبکه فلزی یا ورق مشبک از آن یاد می‌شود نوعی سازه با شبکه‌های داخلی است. که اساس طراحی آن مبتنی برفرمولهای خمش و کمانش است.. با افزایش ارتفاع h میزان ممان سطحی و مدول سطحی افزایش یافته و درنتیجه میزان مقاومت گریتینگ نیز افزایش می یابد. لذا تسمه باربر که به صورت عمود بر سطح قرار می گیرد وظیفه تحمل عمده بار اعمالی به گریتینگ را دارد.

گریتینگها در ابعاد واندازه های مختلف به صورت فلزی با پوشش گالوانیزه گرم ویا به صورت فایبرگلاس (به صورت پنلی) ساخته می شوند. گریتینگهای فلزی رو در اشکال مختلف مربع،مستطیل،دایره ای و&#; می توان ساخت. اما به این شکل نیست که مثلا هر ابعادی را بتوان ساخت. طول وعرض گریتینگها می بایست مطابق است.اندارد و ابعاد شاپ شده توسط مشتری ساخت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران