بست فیدر در شهر قدس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Close the feeder-1
Close the feeder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.


فروشگاه امواج گستر در سال فعالیت حرفه ای خود را در زمینه خرید و فروش و تجهیزات مخابراتی آغاز نموده است. و در ادامه به منظور اطلاع رسانی و بالابردن کیفیت فروش، سایت حاضر را راه اندازی کرده است.. شما می توانید در امواج گستر به انواع کابل های کواکسیال، کانکتورها، فیدرها و تجهیزات جانبی دسترسی پیدا کنید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

بستهای فیدر در ابعاد و طرحهای متنوع .جهت اطلاعات تکمیلی فایل اتچ را دانلود کنید بست چرخان کابل های رادیویی,بست دو تایی SCF ثابت i/,بست تونلی (بست کابل لیکی),بست دوتایی / شش راهه,بست دوتایی راهه LCF ½,بست دو تایی چرخان i/,بست تکی تسمه گیر ثابت i/,بست تایی i/ lcf سوراخ imm,بست سه راهه تسمه گیر ثابت / اینچ,بست دوراهه تسمه گیر ثابت / اینچ



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس