کانکتور مخابراتی در شهر قدس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.


انواع مختلفی از کانکتورهای مخابراتی در بازه‌ی کارکرد فرکانسی RF (Radio Frequency) و ماکروویو عرضه شده که توصیه می‌شود کانکتور مناسب هر کابل متناسب با عملکرد، بازه ی فرکانسی و شرایط کاری انتخاب شود تا حداکثر کارایی عاید شود.گزینش نامناسب و فاقد شرایط لازم یک

یکی از رایج‌ ترین کانکتورهای مخابراتی موجود کانکتور BNC می باشد. BNC مخفف :  Bayonet Neill Concelman است.. این کانکتور برای اتصال کابلهای کواکسیال است.فاده میشود. این کانکتور در دهه پنجاه میلادی توسط آزمایشگاه بل ساخته شده که به صورت جنرال در تجهیزات آزمایشگاهی همانند اسیلوسکوپ ها، آنالایزرها و گیرنده‌ها کاربرد دارند. کانکتور BNC در توان و فرکانس پایین کاربرد دارد. این کانکتور در هنگام اتصال قفل می شود، از این جهت است.فاده از آن در قسمت های پرحرکت و با ارتعاش بالا، توصیه نمیشود.

 این کانکتور که بین سال های تا میلادی ساخته شده است.، به منظور اتصال کابل های کواکسیال به کار می‌رود. و عموماً در اسیلوسکوپ، گیرنده های امواج رادیویی و آنالیزرها مورد است.فاده واقع می شود. کاربرد کانکتور BNC منحصر به فرکانس های پایین و توان کم است.. کانکتور BNC در زمان اتصال قفل شده و روی همین اصل مناسب مکان های پرارتعاش نمی باشد. دو امپدانس و اهمی هم برای این نوع کانکتور عرضه می شود.که بایستی متناسب با نیاز سامانه ای که در آن به کار می‌رود، است.فاده شود. بازه‌ی فرکانس کاری کانکتور BNCکاربرد DC تا گیگاهرتز است.. کانکتور BNC توان وات تا وات را حمل می کند. و ولتاژی به میزان تقریبی ولت را انتقال می دهد. این نوع کانکتور در اتصال کابل کواکسیال تک هادی کاربرد دارد. ( دوربین های مداربسته، اتصال مانیتورها)



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس