بست فیدر در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Close the feeder-1
Close the feeder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

بستهای فیدر در ابعاد و طرحهای متنوع .جهت اطلاعات تکمیلی فایل اتچ را دانلود کنید بست چرخان کابل های رادیویی,بست دو تایی SCF ثابت i/,بست تونلی (بست کابل لیکی),بست دوتایی / شش راهه,بست دوتایی راهه LCF ½,بست دو تایی چرخان i/,بست تکی تسمه گیر ثابت i/,بست تایی i/ lcf سوراخ imm,بست سه راهه تسمه گیر ثابت / اینچ,بست دوراهه تسمه گیر ثابت / اینچ

فروشگاه امواج گستر در سال فعالیت حرفه ای خود را در زمینه خرید و فروش و تجهیزات مخابراتی آغاز نموده است. و در ادامه به منظور اطلاع رسانی و بالابردن کیفیت فروش، سایت حاضر را راه اندازی کرده است.. شما می توانید در امواج گستر به انواع کابل های کواکسیال، کانکتورها، فیدرها و تجهیزات جانبی دسترسی پیدا کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه