تجهیزات فیبر نوری در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


فناوری فیبر نوری در حال تبدیل شدن به ابزار انتخابی برای انواع کاربردهای خودرویی است.. فیبر نوری با ویژگی‌های منحصر به فرد خود یک انتخاب ایده‌آل برای روشنایی، ارتباطات و نیازهای سنجش در خودروسازی محسوب می‌شود. سازندگان خودرو به دلایل مختلفی از کابل فیبر نوری برای کاربردهای روشنایی است.فاده می‌کنند.

این نوع کابل فیبر نوری به منظور ناوبری و سنجش مورد است.فاده قرار می‌گیرد. از این فرایند در ابزارهای حیاتی پلتفرم‌های مختلف نظامی است.فاده می‌شود. برای مثال ژیروسکوپ‌های فیبر نوری هواپیما، موشک‌ها، وسایل و تجهیزات زمینی نظامی، تجهیزات هوایی بدون سرنشین یا پهپاد همگی با است.فاده از فناوری ناوبری فیبر نوری پیشرفته ایمنی و قابلیت اطمینان بیشتری دارند.

یکی دیگر از کاربری‌های فیبر نوری در ساختمان‌سازی است.. به دلیل ظرفیت و قابلیت اطمینان بالا بیشتر از فیبر چند حالته برای ستون‌ها و پایه بنای ساختمان است.فاده می‌شود. همچنین از این کابل‌ها به عنوان حسگر فیبر نوری مالتی پلکسی برای نظارت بر سازه‌های بتنی است.فاده می‌شود. انواع مختلفی از این حسگرها هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه