تجهیزات فیبر نوری در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

شهریاریها : آدرس و مشخصات مدیران تمامی مراکز ( آسایشگاه ها) نگهداری سالمندان در است.ان تهران -مرکز آتیه سبزامید/ نشانی: خ شهید افشاری ـ  میدان بنی هاشم ـ بوستان نهم شرقی یا شهید جعفری ـ نبش تالار ساقدوش  ـ پلاک ۸/ نام مدیر: ملیحه مشهدی رضا خراسانی/ کدپستی:۸/ تلفن:۸۵-۵ -مرکز دادخواه/ نشانی: خواجه عبدالله انصاری […]

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.


با تارنوما شما می توانید تلفن، اینترنت، سرویس‌های چند رسانه ای مانند IPTV و سایر سرویس‌های بر بستر داده را با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر از کابل مسی دریافت نمایید. برای این کار کافی است. به وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir مراجعه کرده و در مرحله اول با وارد کردن شماره خط تلفن خود، از پشتیبانی فیبر نوری در منطقه خود آگاه شوید. در صورت پشتیبانی می توانید ادامه مراحل را شامل درخواست فیبر و تهیه سرویس انجام دهید. در حال حاضر درخواست فیبر به رایگان و ظرف ساعت توسط شرکت مخابرات برای شما انجام می‌گیرد.

به علت افزایش روابط چه به صورت راه دور و یا نزدیک، مخابرات برای ایجاد زمینه ای در رابطه با ارتباط راحت تر، بدون اختلال و مشکل به فکر است.فاده از کابل های فیبر نوری افتاد، فیبرهای نوری بخاطر جنس، سرعت، دقیق بودن و طراحی که دارند به سرعت شناخته شد و در شبکه های ارتباطی برای فراهم کردن یک ارتباط بی دغدغه به کار گرفته شد.

با توجه به اینکه در شرایط اضطراری یا پیش از وقوع شرایط اضطراری زمان در اتومبیل اهمیت بسیار بالایی دارد، بنابراین داشتن یک عملکرد حیاتی سریع و موفقیت‌آمیز از کابل‌های فیبر نوری باعث محبوبیت هر چه بیشتر این کابل در بین سازندگان خودرو و البته مشتریان این تولیدکنندگان می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر