پچ پنل در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

patch panel-1
patch panel-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

  صاحب کتاب «اختران فروزان ری و طهران» () در خصوص تاریخچه و شجره ی امامزاده این بزرگوار تا امام حسن مجتبی (علیه السلام) هفت پدر فاصله است.، و قبر این بزرگوار و برادرش ابوالحسن علی الاصغر در روستای ششکلو مزار معتبریست؛ و گمان نگارنده این است. که اصل آن لقب «ششدیو» پدر این دو بزرگوار است. که در کنار یکدیگر واقع شده اند. امامزاده محمد ششدیو اولین امامزاده ای است. که به این قریه نازل شده است. و سکونت نموده، و ممکن است. بانی تأسیس آن قریه خود آن جناب بوده باشند، و بدین سبب روستا نام خود را از ایشان اخذ کرده است.. مؤلف در ادامه آورده است. که سید محمد ششدیو دارای هفت پسر بوده اند: )ابوهاشم حسین؛ ) ابوطالب محمد؛ ) ابوالعباس احمد (مانکدی)؛ ) حمزه (که اولادی نداشته)؛ ۵) الناصر عیسی؛ ) ابوطالب حسین؛ ) ابوزید حسن القاری (شهید در خراسان).  قدمت: دوره قاجاریه &#; پلان:مدور و پوشش گنبد پله ای &#; مصالح: خشت و اندود کاهگل : قدمت: دوره قاجاریه &#; پلان:مدور و پوشش گنبد پله ای &#; مصالح: خشت و اندود کاهگل  

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.


شرکت اطلس نیکو با بهره گیری از بهترین کارشناسان در زمینه IT قادر به تهیه و خریداری کالاهای مورد نیاز شما با توجه به نياز سازمان می باشد. همچنین کلیه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی اطلس نیکو با گارانتی معتبر فروشنده اصلی ارائه می شود. یکی از اصول ما در شرکت اطلس نیکو، جلب و حفظ رضایت شما دوستانی است. که سرمایه های بزرگ این شرکت محسوب می شوید. تمامی کالاها و خدمات اطلس نیکو دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه است. و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

فروشگاه آنلاین اندمود(ENDMOOD) به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت تجارت الکترونیک شبکه آوش در زمینه توسعه ، فروش ، مشاوره ، تجزیه و تحلیل ، نظارت فنی ، پیاده سازی ، پشتیبانی و نگهداری فنی و عرضه انواع خدمات شبکه های کامپیوتری و اینترنتی و کلیه امور انفورماتیک فعالیت می نماید .

&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; SC &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر