تجهیزات فیبر نوری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


بازار فیبر نوری ایران که با نام تجاری آراد کابل به عنوان مرکز فروش انواع فیبر نوری و تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه فعالیت خود را آغاز کرده است.، در طول سال های فعالیت خود محصولات بهترین برند های تولید کننده فیبر نوری و تجهیزات مخابراتی را با قیمت رقابتی در اختیار مشتریان قرار داده است.. این مجموعه با تضمین خرید مشتریان با بهترین قیمت، آماده همکاری با آنها می باشد.

یکی دیگر از کاربری‌های فیبر نوری در ساختمان‌سازی است.. به دلیل ظرفیت و قابلیت اطمینان بالا بیشتر از فیبر چند حالته برای ستون‌ها و پایه بنای ساختمان است.فاده می‌شود. همچنین از این کابل‌ها به عنوان حسگر فیبر نوری مالتی پلکسی برای نظارت بر سازه‌های بتنی است.فاده می‌شود. انواع مختلفی از این حسگرها هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

یافته‌های جدید هم حاکی از آن است. که این فناوری برای توسعه تسلیحات نظامی مینیاتوری با هزینه کم و البته کارایی بالا به منظور است.فاده تاکتیکی کاربرد بسیار خوبی دارد. در ادامه به معرفی برخی از کابل‌های فیبر نوری و کاربرد آن ها در صنایع نظامی می پردازیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان