کابل کواکسیال در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


کابل کواکسیال که اکثرا برای آنتن است.فاده می شود یک رشته بوده و دارای مغزی مس و نویزگیر می باشد، اما کابل کواکسیال ترکیبی علاوه بر مغزی مس و نویزگیر دارای دو رشته کابل برق نیز می باشد که برای دوربین های آنالوگ قابل است.فاده است..

مجموعه صنعت برق با هدف ساماندهی شرکت ها ، نمایندگان و مراکز فروش در صنعت برق کشور و آگاهی رسانی به مشتریان گرامی که همانا حمایت کننده گان اصلی ما در این عرصه می باشند و با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کننده گان به دنبال توسعه و ایجاد یکپارچگی در بازار صنعت برق کشور و همچنین در جهت مبارزه با فروش اجناس تقلبی و جلوگیری از به اشتباه افتادن مشتریان در شناسایی شرکت هایی که با نام های مشابه ثبت شده اند و مسائلی از این دست که موجب نابسامانی های موجود در بازار برق کشور گردیده و لطمات بسیاری به تولید کنندگان و نمایندهای محترم آنان وارد آورده ، لذا این مجموعه اقدام به ایجاد سامانه ای تخصصی در این رابطه کرده است. .

کابل‌های کواکسیال را شاید بتوان رایج ترین، ابتدایی‌ترین و قابل فهم ترین کابل‌ها به شمار آورد. از این کابل‌ها، اساسا برای انتقال انرژی الکتریکی یا سیگنال از یک مکان به مکان دیگر است.فاده می شود: برای اتصال یک منبع به یک بار، مانند فرستنده به یک آنتن.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان