تجهیزات مایکروویو در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اصلا پیست یعنی چی؟ اگر در فرهنگ لغات جست‌و‌جو کرده باشید متوجه شده‌اید که تعریف پیست در میان واژگان ما، یعنی میدان یا محوطه و محلی که برای ورزش یا رقص فراهم شده است.. حالا جدا از این تعریف کلی پیست، پیست اسکی دیزین نیز انواع مختلفی از پیست دارد که همین تنوع به ورزشکاران و اسکی بازان قدرت انتخاب بیشتری بخشیده است..

ساده‌ترین و نوستالژیک‌ترین تفریح زمستانی، برف‌بازی است.. چه جایی بهتر از دیزین با زمین‌ها و تپه‌های وسیعش برای برف‌بازی. حالا که به جایی آمده‌اید که تا چشم کار می‌کند، سفیدی و برف می‌بینید، بهتر است. از فرصت است.فاده کرده و به یاد ایام کودکی با گلوله‌های برفی به سراغ سایر اعضای گروهتان بروید. برف‌بازی در

منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در حدود منطقه دره وارنگه رود، سرشار از پوشش سبز و گیاهان مختلف است.. در فصل‌های مختلف حیواناتی چون گزاز، خرس خاکستری و قهوه‌ای در وارنگه رود زندگی می‌کنند که متاسفانه در معرض شکار قرار دارند.


اين كدها جهت جلوگيري از پاسخ‌گويي تكراركننده به سيگنال‌هاي متفرقه ناخواسته و يا تداخل‌هاي احتمالي ايجاد شده هستند، به طوري كه تكراركننده‌ها فقط با ارسال پيام از طرف راديوهايي به كار مي‌افتند كه داراي كدهاي تنظيم شده مشخص و يكسان فوق باشند. هر ايستگاه مي‌تواند تنها با كد منحصر به فرد خاصي كه از قبل توسط مدير شبكه تنظيم شده است. كار نمايد.

این دستگاه یکی از انواع لینک مایکروویو برای داخل یا خارج ساختمان و در هر نوع شرایط آب وهوایی مناسب است.. از ویژگی های  دیگر این محصول قابلیت های بالا با قیمت مناسب، نصب و راه اندازی آسان و حمایت از زیر شبکه ها برای رابط و نگهداری از طرح ها است..

پس از روشن کردن خشک کن تونلی مایکروویو، محصول به همراه تسمه نقاله به داخل دستگاه منتقل می شود. در طول کل فرآیند از ورود محصول به منطقه گرمایش تا خروج از دستگاه، مولکول‌های آب در داخل محصولات می‌چرخند زیرا سعی می‌کنند خود را با میدان الکتریکی متناوب ناشی از پرتوهای مایکروویو هماهنگ کنند. حرکت سریع مولکول های قطبی باعث ایجاد اصطکاک و اتلاف گرما در موادی می شود که در معرض تشعشعات مایکروویو قرار دارند. رطوبت محصول به دلیل گرمای مداوم تولید شده دائماً در حال تبخیر است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین