دکل مخابراتی در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




ایران دکل معتقد است. کیفیت روالی که منجر به تولید یک محصول می شود تاثیر مستقیمی بر کیفیت خود محصول دارد. است.فاده از نیروهای متخصص ، مجرب و متعهد هم در زمینه تولید و هم نصب و همچنین تجهیزات پیشرفته و بروز موجب گردیده تا محصولات تولیدی در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت بدست مشتریان گرامی برسد . تولیدات و خدمات ساخت دکل های مخابراتی در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات فنی و مهندسی و انطباق با دانش روز و معیار های علمی و مهندسی می باشد.

دکل‌ها به صورت قطعات پیش ساخته قابل مونتاژ ساخته می‌شوند. متریال است.فاده شده اغلب از آهن نوع ST و در برخی قطعات برای مقاومت بیشتر از نوعST یاST۵ استفاده می‌شود. قطعات دکل پس از ساخت جهت جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی گالوانیزه گرم می‌شود. پیچ و مهره‌های دکل‌ها اغلب از نوع پیچهای مقاوم A۵ یا معادل آن گرید ۸٫۸ بوده و به صورت گالوانیزه گرم است.فاده می‌شود.

ارتباطات یکی از مهمترین عوامل رشد و شکوفایی هر جامعه می باشد. به همین دلیل بشر تا کنون جهت توسعه آن به ابزارهای بسیار گسترده ای روی آورده است.. یکی از این ابزارها ارتباطات کابلی و بی سیم می باشد که نیاز به زیرساخت های سخت افزاری بسیاری دارد. یکی از مهمترین زیرساخت ها



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار