دکل مخابراتی در بهارستان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


 در حال حاضر کارخانه در زمینی با وسعت ۵ متر مربع و سالن های تولید با مساحت متر مربع با تامین بهترین ماشین آلات با تنوع محصولات بالا هر روز با تلاش خود در زمینه راه اندازی و گسترش واحدهای جدید با توجه رعایت است.انداردها در جهت تامین نیاز مشتریان گرامی قدم بر می دارد.

با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات مخابراتی به صورت روز افزون دچار تغییرات متعددی میگردند، این تغییرات که با هدف بالا بردن سرعت و کیفیت ارتباطات صورت میپذیرد،اپراتورهای تلفن همراه را ملزم به سرمایه گذاری های سنگین در خصوص آپگرید تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری خود میکند. در برخی از این بروزرسانی ها، زیرساختهای موجود جوابگوی نیازهای جدید نمیباشد به عنوان مثال ظرفیت بارگذاری دکل های مخابراتی به صورت محدودی طراحی گردیده اند و بعضا پیش بینی های لازم جهت آپگریدهای بعدی در این سازه ها انجام نشده است.، یا اینکه طراحی سازه به نحوی میباشد که امکان افزودن مانتینگ جهت نصب آنتن های جدید وجود ندارد.

ارتفاع دکل های مخابراتی را بر اساس نیاز مشتری میتوان تا متر هم طراحی و تولید کرد. و قطعات تشکیل دهنده این نوع از دکل ها شامل لوله و میلگرد فولادی می باشد. که تمامی قطعات این دکل ها، از جمله پیچ و مهره، برش میلگرد و لوله در واحد



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان