دکل مخابراتی در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..

بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

ماهی قزل آلای خال قرمز ماهی بومی کشور کانادا بوده که در دوران پهلوی جهت تکثیر به این دشت منتقل شده. افعی البرزی، افعی دماوندی، بزمجه، مارمولک، روباه، گرگ، خرس قهوه‌ای، پلنگ، گراز، کل و بزکوهی، قوچ و میش، آهو، موش صحرایی، قورباغه، لاک‌پشت، واشه، شهباز، عقاب، کبک، کبک دری، خفاش،


دکل‌ها به صورت قطعات پیش ساخته قابل مونتاژ ساخته می‌شوند. متریال است.فاده شده اغلب از آهن نوع ST و در برخی قطعات برای مقاومت بیشتر از نوعST یاST۵ استفاده می‌شود. قطعات دکل پس از ساخت جهت جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی گالوانیزه گرم می‌شود. پیچ و مهره‌های دکل‌ها اغلب از نوع پیچهای مقاوم A۵ یا معادل آن گرید ۸٫۸ بوده و به صورت گالوانیزه گرم است.فاده می‌شود.

شرکت نوین ابتکار سهند با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص در زمینه طراحی انواع دکل های مخابراتی، طراحی انواع فونداسیون آماده هرنوع همکاری در زمینه های فوق میباشد. همکاران این مجموعه جهت ارائه هر گونه خدمات مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند.

به عنوان شرکتی که کاملا بر اهداف، مشکلات و پتانسیل های این بازار اشراف دارد، بهترین خدمات و محصولات خود را ارائه خواهیم کرد. هدف Nestel، بودن در کنار شما جهت همکاری و کاهش دغدغه های اجرایی سایت ها میباشد و همواره بر این باور هستیم که میبایست فرصت خلق فرصت های جدید کسب و کار با رهایی از دغدغه های اجرایی را به کارفرمایانمان ارائه کنیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند