دکل مخابراتی در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دوچرخه‌سواری نیز یکی دیگر از تفریحاتی است. که در دیزین وجود دارد؛ اما با دوچرخه‌سواری معمولی تفاوت‌هایی دارد. در دیزین، دوچرخه‌سواری کوهستانی وجود دارد که مهارت و تجربه خاصی را می‌طلبد؛ بنابراین هرکسی نمی‌تواند از پس آن بربیاید. افراد حرفه‌ای در این زمینه، دوچرخه‌سواری خود را با حرکات نمایشی همراه می‌کنند.

منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در حدود منطقه دره وارنگه رود، سرشار از پوشش سبز و گیاهان مختلف است.. در فصل‌های مختلف حیواناتی چون گزاز، خرس خاکستری و قهوه‌ای در وارنگه رود زندگی می‌کنند که متاسفانه در معرض شکار قرار دارند.

در تمام مدت فعالیت پیست اسکی یعنی از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت می‌توان برای است.فاده از پیست اسکی به دیزین رفت. اما همان طور که گفته شد پیست چمن نیز در فصل تابستان برای علاقه‌مندان دایر است.. کلاس‌های آموزش اسکی و هوای بسیار خنک و معتدل در فصل تابستان نیز دیزین را به دهکده چهار فصل توریستی تبدیل کرده است..


شرکت پیشگامان آفرینش خلاق با نام تجاری ایران دکل با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، منوپل و مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است. . و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی ،‌توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل برخوردار گردد . که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است. . که اگر چنین نبود ایران دکل دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو در سال با هدف تولید انواع سازه های فلزی اعم از دکل­های انتقال نیرو، مخابراتی، پایه دوربین، پایه های روشنایی، سینی و نردبان کابل، انواع گریتینگ، انکربولت و سازه­ های صنعتی و ... و با تکیه بر پرسنل باتجربه و کارآمد، دستگاه­ها و ماشین آلات پیشرفته با ظرفیت سالانه بالغ بر تن شروع به فعالیت نمود.

دکل‌ها به صورت قطعات پیش ساخته قابل مونتاژ ساخته می‌شوند. متریال است.فاده شده اغلب از آهن نوع ST و در برخی قطعات برای مقاومت بیشتر از نوعST یاST۵ استفاده می‌شود. قطعات دکل پس از ساخت جهت جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی گالوانیزه گرم می‌شود. پیچ و مهره‌های دکل‌ها اغلب از نوع پیچهای مقاوم A۵ یا معادل آن گرید ۸٫۸ بوده و به صورت گالوانیزه گرم است.فاده می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین