کابل کواکسیال در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.

منطقه‌ی شمال رودهن دارای طبیعت بکر و زیبایی است. و گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری در آن پرورش یافته‌اند. دشت سیاه پالاس که بخشی از پارک ملی لار است. نیز بخشی از این طبیعت خارق‌العاده را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل این دشت را با نام دشت لار نیز می‌شناسند. گردشگران بسیاری به خصوص از پایتخت آخر هفته‌ها به این دشت زیبا می‌آیند و در خانه‌های اجاره‌ای رودهن اقامت می‌کنند. به محض ورود به دشت سیاه پالاس اولین چیزی که می‌بینید گل‌های لاله و زنبق وحشی هستند که سرتاسر دشت را گرفته‌اند. در فصل بهار که این گل‌ها و سرسبزی‌ها تر و تازه‌ هستند، چوپان‌هایی از ورامین، پاکدشت، دماوند و بومهن را خواهید دید که گوسفندان خود را برای چرای به این مناطق آورده‌اند.

اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.


نید صنعت به عنوان یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی مورد نیاز صنایع، پروژه ها و کسب و کارها، با پشتوانه سال تجربه و اعتبار در زمینه تامین تجهیزات فنی و با بیش از دسته بندی کالایی از برترین برندهای داخلی و خارجی در حال ارائه خدمت به صنعت تولید و خدمات کشور می باشد. نید صنعت با تعهد به اصل مشتری مداری؛ تمرکز خود را بر تامین کالا از تامین کنندگان تایید صلاحیت شده بنا نهاده و به منظور آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی و جلب رضایت حداکثری آن ها؛ اصالت، گارانتی، مرجوعی کالا و بازگشت وجه پرداختی را تضمین می نماید. نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید. درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد.

از کابل کواکسیال به طور گسترده‌ای برای انتقال سیگنال‌های اطلاعاتی در شبکه‌های کامپیوتری و سیستم‌های نظارت تصویری، تلویزیون و بسیاری موارد دیگر است.فاده می‌شود. هر چند امروزه با ظهور فناوری‌های انتقال سیگنال بی سیم بلوتوث یا وای فای، شدت است.فاده از کابل کواکسیال کاهش یافته است.، اما همچنان است.فاده از آن، جهت انتقال سیگنال‌های اطلاعاتی بسیار رایج است..

در صورتی که به دنبال دریافت پاسخ سوال خود مبنی بر اینکه چطور می‌توانید انواع با کیفیت این کابل را با بهترین قیمت تهیه نمایید؟ با کمال میل به این سوال شما پاسخ می‌دهیم. شما می توانید کابل کواکسیال را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت از شرکت صنعت برق خریداری نمایید. در نظر داشته باشید که این مجموعه به دلیل حذف واسطه‌های متعدد در فروش و همچنین عرضه مستقیم محصولات خود از تولید کننده به مشتریان، توانسته است. قیمت محصولات خود را بسیار خوش قیمت! تعیین نماید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن