کانکتور مخابراتی در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.

از‌آن‌جایی که رودهن در نزدیکی پایتخت قرار گرفته و از آب و هوایی مطبوع و مناظر طبیعی چشم نوازی برخوردار است.، در روزهای مختلف هفته و به‌ویژه در تعطیلات پذیرای گردشگران زیادی است. که می‌خواهند لحظات خوشی را در این خطه سرسبز سپری کنند. بنابراین در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و اهالی رودهن، رستوران‌های مجلل و باکیفیتی احداث شده است.. در این بخش به معرفی برخی از رستوران‌های این شهر می‌پردازیم.


حروف RJ مشخص کننده ی نوع و کاربرد کانکتور می باشد. از جمله کانکتورهای مخابراتی که مورد مصرف تلفنی و مخابراتی دارند، کانکتورهای Rj- و Rj- می باشند که یا پین فلزی دارند. کابل این کانکتورها دارای یا رشته است. و به همین منظور ساخته شده است..

نحوه اتصال کابل کواکسیال به کانکتور BNC، یکی از مهمترین نکات نصب یک سیستم مداربسته می باشد. اتصال اگر به درستی صورت نگیرد میتواند موجب اتصال کوتاه، قطعی سیستم و ضعیف شدن سیگنال به علت بالا رفتن مقاومت اتصال، قطع و وصل شدن تصویر بر اثر لرزش شود.

کانکتور TNC شبیه کانکتور BNC است. با این تفاوت که این کانکتور پیچی است.. از این کانکتور با اطمینان در مکان های دارای ارتعاش و لرزش نیز است.فاده می شود. این کانکتور به نسبت کانکتور BNC در محدوده ی فرکانسی بیشتری قادر به کار است.، ضمن این که توان بالاتری را نیز می تواند تحمل کند. پیشنهاد می‌شود مقاله دیگر ما درباره



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن