کابل کواکسیال در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



منطقه تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود. از ویژگی‌های خاص منطقه وجود مراکز مهم سیاسی و نظامی مانند بیت رهبری، نهاد ریاست جمهوری، شورای نگهبان، شورای عالی امنیت، سازمان بازرسی کل کشور می‌باشد. محله های منطقه عبارتند از :

محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.


 چرا که در عرضه مستقیم، به دلیل حذف واسطه‌های متعدد و حذف هزینه‌های مازادی همچون هزینه حمل و نقل، هزینه تبلیغات و &#; محصول نهایی با قیمت تمام شده بسیار کمتری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بنابراین در خرید از این مجموعه تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام، از کیفیت و قیمت محصول، سفارش نهایی خود را ثبت نمایید.

تولید انواع کابل کواکسیال خود نشان‌دهنده این است. که شما باید کابل کواکسیال را با توجه به مورد است.فاده آن انتخاب کنید. ما در این مجموعه با ارائه انواع کابل کواکسیال با کیفیت که با است.فاده از مواد مرغوب تولید شده‌اند برای مصارف خانگی و تجاری، محصولی مطابق با است.انداردهای جهانی را ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید با انتخاب محصول مورد نظر از کاتالوگ با ما برای خرید کاواکسیال با کیفیت با ما در تماس باشید.

بعضی مواقع ممکن است. با یک کابل قطع شده مواجه شوید و در آن زمان به است.فاده از کابل نیاز داشته باشد. خوب راه‌حل این است. که فعلا کابل را ترمیم کنید اما به چه روشی؟ شما باید ابتدا با یک چاقو پوشش بیرونی کابل را که از جنس پلاستیک هست شکاف بدهید طوری که سیم داخل آن را مشاهده کنید. سپس سیم را به سمت عقب برگردانید و از بخش پایانی آن میلی‌متر ببرید. غلاف عایق فلزی را از آن جدا کرده و لایه پلاستیک رویی را ببرید و آن را از سیم اتصال بیرون بیاورید. دو سیم را به یکدیگر وصل کنید تا اتصال ایجاد شود. اگر با پیچاندن سیم‌ها اتصال برقرار نشد بهتر است. آن‌ها را لحیم کنید. در مرحله بعدی باید مقداری گریس روی هر دو طرف عایق‌های جدا از هم بزنید تا رطوبت وارد اجزای داخلی کابل نشود و در پایان بخش مربوطه را با چسب بپوشانید. پوشش چسب اطراف کابل باعث افزایش عمر کابل می‌شود.  



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران