کانکتور مخابراتی در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله شهرک زیتون: در سال ۵ جهت سکونت کارکنان وزارت کشاورزی هکتار از زمین‌های منابع طبیعی فاقد کاربری را با فروش به تعاونی مسکن شماره یک با تفکیک وارایه سند رسمی واگذار گردید. اختلاف سازمان محیط زیست با وزارت کشاورزی در واگذاری پس از رأی دیوان عدالت اداری به نفع مالکین والزام شهرداری تهران به صدور مجوز منازل ویلایی منتظر حمایت سازمان زمین شهری در ساخت منازل ویلایی در جهت توسعه پایدار شرق تهران می‌باشد.

محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.

شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.


انواع مختلفی از کانکتورهای مخابراتی در بازه‌ی کارکرد فرکانسی RF (Radio Frequency) و ماکروویو عرضه شده که توصیه می‌شود کانکتور مناسب هر کابل متناسب با عملکرد، بازه ی فرکانسی و شرایط کاری انتخاب شود تا حداکثر کارایی عاید شود.گزینش نامناسب و فاقد شرایط لازم یک

پرکاربردترین نوع کانکتور RF کانکتور N Type است.. این نوع کانکتور در حدود سال میلادی در آزمایشگاه بل توسعه یافت. این کانکتور در حالی که تا فرکانس گیگاهرتز را به خوبی عبور می دهد؛ نمونه ی دقیق آن در فرکانس گیگاهرتز نیز به خوبی عمل می کند. کانکتور N Type در کوپلر، نتورک و اسپکتروم کاربرد دارد. و اتصالی مطمئن را در امپدانس های و اهم فراهم می کند. 

یکی از رایج‌ ترین کانکتورهای مخابراتی موجود کانکتور BNC می باشد. BNC مخفف :  Bayonet Neill Concelman است.. این کانکتور برای اتصال کابلهای کواکسیال است.فاده میشود. این کانکتور در دهه پنجاه میلادی توسط آزمایشگاه بل ساخته شده که به صورت جنرال در تجهیزات آزمایشگاهی همانند اسیلوسکوپ ها، آنالایزرها و گیرنده‌ها کاربرد دارند. کانکتور BNC در توان و فرکانس پایین کاربرد دارد. این کانکتور در هنگام اتصال قفل می شود، از این جهت است.فاده از آن در قسمت های پرحرکت و با ارتعاش بالا، توصیه نمیشود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران