خرید ضایعات الکترونیکی در اسلامشهر

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.


در جامعه ، همیشه باید منتظر محصولات جدید و جدید باشیم ، با تولید محصولات جدید و خریدن آن از آنچه که قدیمی است. خلاص میشویم ما ملتی هستیم که هر لحظه منتظر نسخه بعدی تلفن های همراه خود هستیم تا تلفن همراه خود را ارتقا دهیم و همچنین با بروز رسانی تکنولوژی ما شاهد تغییرات زیادی در تلفن های همراه ، لپتاب ها و کامپیوتر ها و دیگر وسایل جانبی هستیم که البته همه ما همیشه به دنبال چیزهای جدید و بروز هستیم که با این کار  با یک کوه از وسایل منسوخ شده رو به رو میشویم این چرخه باز شده باعث شده است. تا تجهیزات الکترونیکی سریع ترین رشد را در بین دیگر زباله ها در جامعه داشته باشند که این ضرر محسوب میشود اما ما با بازیافت آنها میتوانیم این ضرر را جبران کنیم به همین دلیل بسیاری از بازیافت کنندگان به فکر بازیافت این گونه ضایعات افتادند تا بتوانند منابع اقتصادی و  روابط عمومی را تقویت کنند که هم اکنون میلیون از وسایل الکترونیکی دور ریخته وجود دارد که نیاز به بازیافت دارند که البته طبق گفته ی سازمان ملل کمتر از یک چهارم زباله های الکترونیکی بازیافت میشوند بقیه هم سوزانده و در محلی دفن میشوند شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چرا تمام

این دسته شامل وسایل و تجهیزات پزشکی مثل تجهیزات پرتودرمانی، مانیتورهای قلب و دیالیز، دستگاه تهویه ریه، تجهیزات پزشکی هسته‌ای و تجهیزات آزمایشگاهی است.. این دسته معمولاً از باکیفیت‌ترین و باارزش‌ترین ضایعات الکتریکی و الکترونیکی محسوب می‌شود.

کنوانسیون بازل مهلت زیادی برای انتقال زباله های خطرناک و ضایعات الکترونیکی و برقی به مرزهای بین المللی ایجاد نمود. هند و دیگر کشورها این کنوانسیون را تصویب کرده‌اند. با این وجود ایالات متحده جزو حزب ممنوعیت نیست و مسئول دفع زباله های خطرناک، مانند حمل و نقل زباله‌های الکترونیکی به کشورهای آسیایی حتی امروز است.. کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده باید قوانین سختگیرانه‌تری در کشور خود برای پیشگیری از این اقدام وحشتناک اعمال کنند



( خرید ) های دیگر