خرید ضایعات الکترونیکی در جنوب تهران

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..

همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.

یکی از قدیمی ترین مناطقی که تا به امروز در دنیا کشف شده است. شهر ری می باشد که بنا به اطلاعات باستان شناسان قدمت آن به ۸ هزار سال پیش از میلاد می رسد. این محله که پیش از آن به عنوان راگا ، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، راکس ، راگ، ام‌البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه شناخته می شده است. امروزه جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارد و در حکومت زیاریان و سلجوقیان نیز پایتخت ایران انتخاب شده است.. در کتاب مقدس زرتشتیان اوستا عنوان شده است. که ری سیزدهمین شهر ساخته شده در دنیا می باشد که در آن زمان بزرگترین شهر شناخته شده دنیا بوده است.. امروزه  این ممحله شامل منطقه تهران شده و از نظر بافت اجتماعی ، یک بافت مذهبی و سنتی را در خود جای داده است..


در امور كوچك و شخصی: امروزه به علت افزایش تكنولوژی، وجود نرم افزارهای كاربردی جدید،... معمولا هر ماه یكبار رایانه‌ها را ارتقاء داده و هر رایانه بیش از چهار لی پنج سال عمر مفید ندارد. توسط مراكز بزرگتر: مثل شركت میكروسافت كه دارای كارمند در سراسر جهان است. و هر سه سال یكبار، رایانه جدید برای اعضا تهیه می كند. چه بعضی از آنها بیش یك رایانه در اختیار دارند[].

یكی از علت های اساسی كه ایالات متحده آمریكا با مسائل مرتبط با ضایعات الكترونیكی مواجه نمی شود، راه فراری است. كه آنها و برخی دیگر از كشور ها از آن است.فاده می كنند: صدور ضایعات به كشورهای در حال توسعه آسیایی. بیشترین ضایعات الكترونیكی توسط كشورهای توسعه یافته در جهان تولید می شود . صدور ضایعات به كشورهای توسعه نیافته به طور تاریخی بهترین راه فرار كشورهای صنعتی از مشكلات مرتبط با آن بوده است.. در اواخر دهه و اوایل دهه عموم مردم در اكثر كشورها تظاهراتی را بر علیه این مسئله بر پا كردند تا بدین ترتیب قوانین بین المللی همانند Basel Convention تصویب شدند.

هند امروز حدود ۸/ میلیون رایانه خارج از رده دارد و تولیدكنندگان آن سالانه ۵ تن زباله الكترونیكی به آن اضافه می كنند. این تعداد نسبت به میلیون رایانه خارج از رده آمریكا اندك است.، اما یك &#;روند رو به رشد» را نشان می دهد. این مسأله با ورود زباله های الكترونیكی از سنگاپور و كره جنوبی پیچیده تر گردیده است.. كارشناسان محیط زیست در هند هشدار داده اند كه حتی به كارگیری روش های اولیه و مقدماتی برای بازیافت ضایعات الكترونیكی برای سلامت انسان و محیط زیست بسیار خطرناك است. و بنابراین باید به صورت جدی از واردات زباله ها و پسماند رایانه ها به هند جلوگیری شود. قسمت های رایانه - شامل نمایشگر (مانیتور)، چاپگر، صفحه كلید، واحد مركزی پردازش و به حركت آورنده فلاپی - دارای فلزات قیمتی مانند طلا، نقره و پلاتین است.. البته حاوی مواد خطرناك مانند سرب، كادمیوم و جیوه نیز می باشد و تجزیه و بازیافت این مواد برای سلامتی انسان زیان آور است..



( خرید ) های دیگر