خرید ضایعات الکترونیکی در دماوند

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..


این دسته شامل وسایل و تجهیزات پزشکی مثل تجهیزات پرتودرمانی، مانیتورهای قلب و دیالیز، دستگاه تهویه ریه، تجهیزات پزشکی هسته‌ای و تجهیزات آزمایشگاهی است.. این دسته معمولاً از باکیفیت‌ترین و باارزش‌ترین ضایعات الکتریکی و الکترونیکی محسوب می‌شود.

مصرف كنندگان ممكن است. تعجب كنند وقتی دریابند اكثر شركت هایی كه خود را تحت عنوان &#;بازیابان رایانه و ضایعات الكترونیكی» می نامند بیشتر به تجارت ضایعات می پردازند تا به كار حقیقی بازیابی ضایعات الكترونیكی! آنان این كار را به طور مستقیم و یا غیر مستقیم انجام می دهند[].

این روزها کامپیوتر، رایج‌ترین و وسیع‌ترین وسیله برای فعالیت های مختلف از جمله مدارس، خانه‌ها، دفاتر و صنایع تولیدی شده است.. ضایعات الکترونیکی و برقی سمی در رایانه ها به عنوان مادربرد می‌تواند حاوی فلزات سنگین مانند سرب و کادمیوم باشد؛ باتری های حاوی کادمیوم؛ پرتوهای کاتد همراه با اکسید سرب و باریم؛ بازدارنده‌های شعله برومی شده که بر روی بردها چاپ می‌شوند، کابل‌ها و پوشش پلاستیکی ؛ پلی وینیل کلرید پوشش داده شده از کابل های مسی و روکش های کامپیوتر پلاستیکی که هنگام سوزاندن برای بازیابی فلزات با ارزش، دی اکسین و سدیم بسیار سمی منتشر میکنند ؛ سوئیچ جیوه‌‌ای؛ جیوه در بردهای تخت؛ پلی فنل های بفنیل‌های موجود در خازن های قدیمی‌تر؛ ترانسفورماتورهاو غیره. شبکه عملیاتی بازل تخمین می زند که میلیون کامپیوتر در جهان دارای . میلیارد پلاستیک، . میلیون سرب و . کیلوگرم جیوه است.. مانیتورهای اینچی به طور معمول از یک لوله است.فاده می کند که حاوی حدود . تا کیلوگرم سرب است.. سرب می تواند به آب‌های سطحی و زیرزمینی از طریق دفن زباله ها نفوذ کند و به این ترتیب آن را آلوده کند. اگر لوله خرد شده و سوزانده شود، گازهای سمی به هوا می رسد.



( خرید ) های دیگر