خرید ضایعات الکترونیکی در دیزین

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسکی مبتدی در شمال شرق مجموعه پیست اسکی دیزین و بالای رستوران چمن قرار دارد و در واقع محلی برای آموزش و یادگیری ورزش اسکی محسوب می‌شود. این پیست از نظر شیب دامنه و امکانات برای افراد مبتدی در هر رده سنی مناسب و امن است.. پیست مبتدی به تله اسکی مبتدی دیزین با ۵ متر طول و متر ارتفاع دسترسی دارد که از سال ۵ تکمیل و مورد است.فاده قرار گرفته است..

تله اسکی چرخشی برای است.فاده ورزشکاران حرفه‌ای است.؛ زیرا این تله سیژها به‌صورت چرخشی در ایستگاه مبدا و مقصد دور می‌زنند و برای سوار یا پیاده کردن افراد توقفی نمی‌کنند. افراد حرفه‌ای و باتجربه می‌توانند حین حرکت روی این تله سیژها بنشینند یا از روی آن‌ها پیاده شوند.

پیست اسکی دیزین از بهترین پیست های اسکی ایران با پیست مجهز در است.ان البرز می باشد که دارای سه دستگاه تله سیژ برای منتقل کردن اسکی بازان به قلل مختلف دیزین دارد، همچنین چهار دستگاه تله کابین، تعداد زیادی کافه رستوران، فروشگاه های اجاره تجهیزات اسکی و مربیان مجرب در این مجموعه فعالیت می کنند، وقتی به نقشه پیست اسکی دیزین نگاه می کنید متوجه می شوید برای رسیدن به این مکان از شمال لواسان و فشم مسیری صعب العبور وجود دارد که در خیلی از روزهای سال دچار یخبندان است.، جاده کرج &#; چالوس مسیر ایده آل بازدید از اینجاست.


پس از این که از دسترسی داشتن به ضایعات الکترونیک مطمئن شدید و علم بازیابی فلزات گرانبها را فرا گرفتید می توانید برای اجاره یک مکان مناسب اقدام نمایید. توجه داشته باشید که برای بازیافت ضایعات الکترونیک باید مکان صنعتی و به دور از محیط مسکونی اجاره کنید. همچنین باید محدودیت های محیط زیستی در آن منطقه وجود نداشته باشد. سپس تجهیزاتی نظیر هود اسید کاری، اسکرابر برای تصفیه دودهای اسیدی، مواد شمیایی مثل اسید نیتریک و هیدروکلریک اسید، کوره ذوب، لوازم آزمایشگاهی و زرگری و غیره را تهیه کنید و کار خود را اغاز نمایید. بهتر است. در اوایل کار با حجم بسیار کم کار را شروع کنید تا از بروز مشکلات پیشبینی نشده جلوگیری شود.

تقریبا بیشتر ضایعات الکترونیکی قابل بازیافت و حاوی مواد و فلزات با ارزش هستند. برای مثال کامپیوتر های مستعمل و لپ تاپ های اسقاطی، مادربوردها و بردهای الکترونیکی حاوی مقدار قابل توجهی طلا، نقره و فلزات گروه پلاتین نظیر پلاتین و پالادیوم می باشند. همچنین لوازم الکتریکی و الکترونیکی مثل تلویزیون، پرینتر، دستگاه فتوکپی، تلفن و بسیاری از لوازم دیگر اگر فلزات گرانبها نداشته باشند حتما فلزاتی نظیر آهن، مس و آلومینیوم دارند که باید بازیافت شوند. همچنین در ضایعات الکترونیک مقدار زیادی پلاستیک و مواد پلیمری یافت می شود که بازیافت آنها نیز یک درامد جانبی را به همراه دارد.

به همین دلایل، اصلاً باعث شگفتی نیست که بدانیم در کشورهاي صنعتی و در حال حاضر بازیافت نقش کاملاً برجسته اي در فرآیندهاي پایان عمر محصولات به دست آورده است.. هنگامی که کیفیت است.راتژي هاي بازیافت مورد داوری قرار میگیرد چندین خصیصه کلیدي براي فرآیندهاي بازیافت باید در نظر گرفته شوند که از جمله میتوان به جداسازي، جابه جایی درست مواد خطرناك، امنیت کارگران و است.انداردهاي سلامتی، عمق انجام



( خرید ) های دیگر