خرید ضایعات الکترونیکی در شهرک صنعتی قرچک

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در دهه هاي قبل روش های سنتی مانند سوزاندن و در زمین مدفون کردن غالب بودند گرچه بازیافت، تولید مجدد و به کارگیري دوباره، اخیراً بسیار مورد است.قبال قرار گرفته و تمجیدها راجع به عملیات بازیافت چندین برابر شده است.. آشکارترین و ساده ترین دلیل، جلوگیري از اتلاف سرمایه ها و کمبود زمین لازم براي مدفون کردن ضایعات بوده است.. کم شدن و از بین بردن غیرقانونی ضایعات و تأثیرات زیست محیطی بازیافت از دیگر دلایل حیاتی پشتیبان بازیافت و است.فاده مجدد میباشند. اقتصاددانان به پتانسیل هاي بسیار به کارگیري روش بازیافت در اشتغال زایی و سودآوري فراوان آن در مقایسه با سایر روشها تکیه میکنند که میتواند به موفقیتهاي اقتصادي زیادي ختم شوند به دلیل اینکه منابع اولیه همیشه و در همه جا محدود هستند.

همان طور که گفته شد شرط مهم برای راه اندازی کسب و کار بازیافت ضایعات الکترونیک، دسترسی به حجم کافی از ضایعات می باشد. ضایعات الکترونیکی را می توان از گاراژهای ضایعاتی، کیوسک های بازیافت، مدرسه ها، مساجد، ادارات دولتی و شرکت ها، مزایده ها و فروشگاه های کامپیوتری به دست آورد.

پسماند الکترونیک نامی آشنا برای ضایعات الکترونیکی و برقی است. که در نهایت زمانی به پسماند تبدیل می‌شوند که &#;عمر مفید&#; آنها به پایان برسد. پسماندهای الکترونیک خطرناک هستند زیرا اجزای برخی محصولات الکترونیکی حاوی مواد خطرناک است. که بسته به شرایط و تراکم آنها محتوای خطرناک این مواد تهدیدی برای سلامت انسان و محیط زیست خواهد بود. اگر کامپیوترها، تلویزیون‌ها، دستگاه‌های صوتی، دستگاه‌های فکس، لامپ‌های الکتریکی، تلفن‌های همراه، تجهیزات صوتی و باتری‌ها به علت ازکارافتادگی از بین بروند، می توانند منجر به ورود سرب و سایر مواد به خاک و آب های زیرزمینی شوند. بسیاری از این محصولات می توانند مورد است.فاده مجدد واقع شوند و یا با روش‌های سازگار با محیط زیست به طوری که کمترین آسیب را برای اکوسیستم داشته باشند بازیافت شوند. در این مقاله، خطرات ناشی از زباله های الکترونیکی، نیاز به مدیریت مناسب و گزینه هایی که می توان در مورد آنها اجرا نمود، مورد توجه قرار می‌گیرد.



( خرید ) های دیگر