خرید ضایعات الکترونیکی در شهرک صنعتی پایتخت

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

یکی از شهرکهای صنعتی تابع شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران بوده که عملیات اجرایی شهرک مذکور در سال در شرق است.ان تهران و ۵ کیلومتری شهر تهران در مساحت هکتار شروع گردیده و زمین صنعتی آن برابر ۵ هکتار می باشد که تاکنون هکتار آن واگذار و واحدهای صنعتی بزرگی در آن در حال فعالیت هستند.

✅ شرکت های زیادی مانند شرکت های چیذرسولماز (آلوچه) تولید کننده لواشک &#; شرکت قاسم آباد و درستی (غذایی آماده و نیمه آماده) &#; بهبود غذایی یگانه تولید کننده چیپس &#; شرکت پونه تولید کننده پنیر پیتزا &#; صنایع غذایی پاکان (آلوچه) تولید کننده لواشک &#; شرکت سهندثابت (تنوری) تولید کننده کیک و کلوچه &#; شرکت لبنیات کندی تولید کننده انواع لبنیات &#; شرکت دیهیم داران و شرکت بهساب معطر تولید کننده انواع ادویه &#; شرکت جهان خوشنام ماکارون تولید کننده ماکارانی &#; در این شهرک صنعتی بوده و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آنها موجود نیست.


یکی دیگر از شرایط لازم برای ورود به صنعت بازیافت ضایعات الکترونیک، داشتن علم بازیابی طلا و نقره و سایر فلزات گرانبها است.. برای فرا گرفتن این علم باید ماه ها و چه بسا سال ها مطالعه کنید و تجربه کسب کنید تا بتوانید به این صنعت وارد شوید. در صورتی که بدون مهارت کافی دست به بازیافت ضایعات الکترونیکی بزنید، اگر شکست نخورید، حتما بخشی از سرمایه خود را از دست می دهید و ضرر زیادی خواهید کرد. از طرفی با توجه به این که در این حرفه باید با مواد شیمیایی و اسید های خطرناک کار کنید و با دود های اسیدی و سمی و پسماندهای مضر برای محیط زیست سر و کار داشته باشید، ممکن است. در صورتی نداشتن آگاهی و مهارت به سلامتی خود آسیب بزنید.

پسماند الکترونیک نامی آشنا برای ضایعات الکترونیکی و برقی است. که در نهایت زمانی به پسماند تبدیل می‌شوند که &#;عمر مفید&#; آنها به پایان برسد. پسماندهای الکترونیک خطرناک هستند زیرا اجزای برخی محصولات الکترونیکی حاوی مواد خطرناک است. که بسته به شرایط و تراکم آنها محتوای خطرناک این مواد تهدیدی برای سلامت انسان و محیط زیست خواهد بود. اگر کامپیوترها، تلویزیون‌ها، دستگاه‌های صوتی، دستگاه‌های فکس، لامپ‌های الکتریکی، تلفن‌های همراه، تجهیزات صوتی و باتری‌ها به علت ازکارافتادگی از بین بروند، می توانند منجر به ورود سرب و سایر مواد به خاک و آب های زیرزمینی شوند. بسیاری از این محصولات می توانند مورد است.فاده مجدد واقع شوند و یا با روش‌های سازگار با محیط زیست به طوری که کمترین آسیب را برای اکوسیستم داشته باشند بازیافت شوند. در این مقاله، خطرات ناشی از زباله های الکترونیکی، نیاز به مدیریت مناسب و گزینه هایی که می توان در مورد آنها اجرا نمود، مورد توجه قرار می‌گیرد.

. ایجاد دفاتر و اتحادیه هایی محلی که به امر رسیدگی به بازیافت ضایعات الکترونیکی بپردازند. این دفاتر می توانند به شناسایی محلهایی که نیاز به این ضایعات دارند بپردازند. برای مثال در ایالات متحده شاهدتعداد زیاد این گونه از دفاتر هستیم مانند: Neveda Division of Environmet Protection و یاSilicon Valley Toxics Coalition.



( خرید ) های دیگر