خرید ضایعات الکترونیکی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


پیش نویس طرح است.راتژیک برای اجرای کنوانسیون بازل پیشنهاد شده است.. طرح پیشنهادی است.راتژیک با توجه به برنامه های منطقه ای، برنامه ها یا است.راتژی های موجود، تصمیمات کنفرانس طرفین و نهادهای وابسته آن، فعالیت های پروژه های در حال انجام و روند اداره محیط زیست بین المللی و توسعه پایدار، در نظر گرفته می‌شود. این پیش نویس نیاز به اقدام در تمامی سطوح جامعه دارد: آموزش، اطلاعات، ارتباطات، ابزارهای شناخت، ایجاد ظرفیت با حمایت مالی، انتقال دانش، فن آوری ها و پروسه های پاک کننده اثبات شده برای کمک به اجرای بنیاد اعلامیه بازل . همچنین برای دستیابی به اهداف اعلامیه بازل در رویکرد مسئولیت مشترک دخالت موثرتر و هماهنگی همه ذینفعان ضروری است..

به علت وجود این گونه خطرات، بازیافت مواد الكترونیكی علاوه‌بر پیگردهای قانونی، دارای مشكلات محیط زیستی خواهد بود. به همین علت با سوزاندن و یا دفن كردن ضایعات رایانه‌ای مشكلات اساسی از طریق ایجاد آلودگی های محیط زیستی به وجود خواهد آمد. دفن ضایعات باعث می شود مواد سمی به درون آب های جاری و زیرزمینی آزاد شوند؛ همچنین سوزاندن این مواد باعث ورود مواد سمی و اكسیدها به درون هوا می شود. به همین علت بازیافت رایانه ها خطرات جدی از جنبه های محیط زیستی و شغلی، در برخواهند داشت. به خصوص زمانی كه صنعت بازیافت به علت سود دهی كم آن، مقررات مرتبط با مسائل ایمنی كاركنان را رعایت نمی كنند.

یکی دیگر از مشکلات موجود در کشور مکزیک، بالا بودن هزینه جمع‌آوری ضایعات الکترونیکی است.؛ چراکه برخلاف کشورهای پیشرفته، شهروندان مکزیکی اعتقاد دارند که وسایل الکترونیکی حتی اگر خراب و مستعمل هم باشند، بازهم دارای ارزش هستند و باید در ازای دریافت آن‌ها پولی پرداخت شود.



( خرید ) های دیگر