خرید ضایعات الکترونیکی در غرب تهران

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


صادقیه یا آریاشهر که بسیاری آن را امروزه به عنوان یکی از میدان اصلی ترین تهران یاد می کنند. صادقیه یکی از مناطق کلیدی شهر تهران است. که در خود خیابان های جناح ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی و علامه جعفری را در خود جای داد و در اصل از آن به عنوان مرکز غرب تهران یاد می کنند. آغاز ساخت و ساز در این محله نسبت به دیگر مناطق دیگر غرب زودتر آغاز شد و اولین مرحله ساخت و ساز در آن به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می گردد.

از دیگر محله‌های معروف غرب تهران می‌توان به محله اندیشه اشاره کرد که در منطقه هفت شهرداری تهران واقع شده است.. به دلیل اینکه این محله از اراضی ناحیه عباس آباد است.، قیمت مسکن در آنجا نسبت به سایر نواحی پایتخت بیشتر است.. اگرچه کوچه‌های اندیشه فراز و نشیب‌های بسیاری دارند اما خانه‌های نوساز، لوکس و مجللی را می‌توان در آن‌ها مشاهده کرد که هوش از سر هر بیننده‌ای می‌ربایند؛ به گونه‌ای که در اولین نگاه تصور می‌کنید محله اندیشه از اعیان نشین‌ترین محله‌های پایتخت است. که به اشتباه در این ناحیه واقع شده است.. هرچند عباس آباد با وجود این که قطب مراکز کار است.، امروزه یک ناحیه پیشرفته و مدرن محسوب می‌شود که از لحاظ بافت شهری، رشد بسیار مناسبی را داشته است..

به طور کلی به دلیل اینکه این منطقه از شمال با رشته کوه البرز همسایگی دارد، شم انداز بی نظیری از کوه های البرز به نمایش گذاشته است.. علاوه بر این باید اشاره کرد که یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی هایی که منطقه شهر تهران دارد وجود خطوط متروی تهران و همچنین متروی کرج در این منطقه است.. در واقع به دلیل هم مرز بودن مناطق و خطوط مترویی که از آن ها می گذر نیز مشترک بوده و ساکنین محله های غرب تهران می توان دسترسی بسیار آسانی به سایر نقاط پایتخت داشته باشند. 


تقریبا بیشتر ضایعات الکترونیکی قابل بازیافت و حاوی مواد و فلزات با ارزش هستند. برای مثال کامپیوتر های مستعمل و لپ تاپ های اسقاطی، مادربوردها و بردهای الکترونیکی حاوی مقدار قابل توجهی طلا، نقره و فلزات گروه پلاتین نظیر پلاتین و پالادیوم می باشند. همچنین لوازم الکتریکی و الکترونیکی مثل تلویزیون، پرینتر، دستگاه فتوکپی، تلفن و بسیاری از لوازم دیگر اگر فلزات گرانبها نداشته باشند حتما فلزاتی نظیر آهن، مس و آلومینیوم دارند که باید بازیافت شوند. همچنین در ضایعات الکترونیک مقدار زیادی پلاستیک و مواد پلیمری یافت می شود که بازیافت آنها نیز یک درامد جانبی را به همراه دارد.

مصرف كنندگان ممكن است. تعجب كنند وقتی دریابند اكثر شركت هایی كه خود را تحت عنوان &#;بازیابان رایانه و ضایعات الكترونیكی» می نامند بیشتر به تجارت ضایعات می پردازند تا به كار حقیقی بازیابی ضایعات الكترونیكی! آنان این كار را به طور مستقیم و یا غیر مستقیم انجام می دهند[].

در کشورهای برزیل و مکزیک واحدهای بازیافت زباله‌های الکترونیکی به صورت رسمی و غیررسمی مشغول به کار هستند که اکثر آن‌ها در اندازه‌های کوچک تا متوسط می‌باشند. این دو کشور قابلیت مطلوبی برای جذب سرمایه و تکنولوژی در این زمینه دارند و البته دارای قابلیت تبادل دانش فنی و تکنولوژی هم هستند.



( خرید ) های دیگر