خرید ضایعات الکترونیکی در قرچک

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

شاید بهتر باشد قبل از پاسخ قرچک کجاست؟ علت نامگذاری این شهرستان بررسی شود. روس‌ها در جریان جنگ جهانی دوم برای بازرسی محموله‌های گندم که توسط قطار به اتحاد جماهیر شوروی فرستاده می‌شد، پست‌های بازرسی قرار داده بودند. قرچک امروزی در واقع کوتاه شده‌ی نام (قریه چک) است.، که توسط مردم بومی ‌به این شهرستان گفته می‌شد. با سایت جاده همراه باشید تا با قرچک، با لقب ایران کوچک بیشتر آشنا شوید.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


ولی در حال حاضر مشكل جدید تری در خصوص تجارت با ضایعات تحت عنوان بازیافت به وجود آمده است.. زیرا در حال حاضر مواد الكترونیكی جهت انجام بازیافت به كشورهای آسیایی فرستاده می شوند. به همین علت در سال Basel Convention منع صدور هر نوع از ضایعات خطرناك را از كشورهای غنی به كشورهای در حال توسعه تحت هر عنوانی- مانند بازیافت- ممنوع ساخته است..

این به خاطر دفع زباله های بازیافتی مانند اسید، لجن و غیره در رودخانه ها است.. در حال حاضر آب از شهرهای دور دست حمل می شود تا نیازهای مردم را تامین کند. سوزاندن زباله های الکترونیکی می‌تواند گازهای سمی را از بین ببرد،  اما در نتیجه هوا را در اطراف آن آلوده می کند. دفن زباله ها به صورت  نامنظم و بدون مدیریت صحیح می تواند خطرات زیست محیطی ایجاد کند. هنگامی که دستگاه های الکترونیکی خاصی مانند قطع کننده های مدار تخریب می شوند، جیوه از بین می رود. همین امر برای بفنیل های پلی کربنات (

تجهیزات روشنایی شامل لامپ‌های فلوئورسنت، لامپ‌های تخلیه با شدت بالا، لامپ‌های سدیم و دیگر تجهیزات گسترش و کنترل نور می‌باشد. لازم به ذکر است. که این دسته از ضایعات الکتریکی و الکترونیکی یکی از خطرناک‌ترین دسته‌ها محسوب می‌شوند؛ چراکه حاوی مقدار قابل‌توجهی فلزات سمی مثل جیوه و سرب هستند.



( خرید ) های دیگر