خرید ضایعات الکترونیکی در لواسان

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.

در مورد وجه تسمیه ناران چنین می‌توان گفت که در باور بومیان شهر لواسان، در ادوار باستان دو آتشکده زرتشتی در این محل قرار داشته است. که عده‌ای از سادات هاشمی پس از مهاجرت و فرار به لواسان در دوره ظلم و ستم خلفای جور عباسی و دعوت مردم این دیار به دین اسلام و مذهب تشیع نام این محل را به لفظ عربی که زبان مادری‌شان بوده ناران به معنای دو آتش یا دو آتشگاه نهاده‌اند.

آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.


همان طور که گفته شد شرط مهم برای راه اندازی کسب و کار بازیافت ضایعات الکترونیک، دسترسی به حجم کافی از ضایعات می باشد. ضایعات الکترونیکی را می توان از گاراژهای ضایعاتی، کیوسک های بازیافت، مدرسه ها، مساجد، ادارات دولتی و شرکت ها، مزایده ها و فروشگاه های کامپیوتری به دست آورد.

یکی دیگر از مشکلات موجود در کشور مکزیک، بالا بودن هزینه جمع‌آوری ضایعات الکترونیکی است.؛ چراکه برخلاف کشورهای پیشرفته، شهروندان مکزیکی اعتقاد دارند که وسایل الکترونیکی حتی اگر خراب و مستعمل هم باشند، بازهم دارای ارزش هستند و باید در ازای دریافت آن‌ها پولی پرداخت شود.

تقریبا بیشتر ضایعات الکترونیکی قابل بازیافت و حاوی مواد و فلزات با ارزش هستند. برای مثال کامپیوتر های مستعمل و لپ تاپ های اسقاطی، مادربوردها و بردهای الکترونیکی حاوی مقدار قابل توجهی طلا، نقره و فلزات گروه پلاتین نظیر پلاتین و پالادیوم می باشند. همچنین لوازم الکتریکی و الکترونیکی مثل تلویزیون، پرینتر، دستگاه فتوکپی، تلفن و بسیاری از لوازم دیگر اگر فلزات گرانبها نداشته باشند حتما فلزاتی نظیر آهن، مس و آلومینیوم دارند که باید بازیافت شوند. همچنین در ضایعات الکترونیک مقدار زیادی پلاستیک و مواد پلیمری یافت می شود که بازیافت آنها نیز یک درامد جانبی را به همراه دارد.



( خرید ) های دیگر